تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سمن‌های همدان صاحب سامانه جامع شدند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: سامانه جامع سازمان‌های مردم نهاد در دفتر امور اجتماعی استانداری ایجاد شده و در حال عضو گیری است.

کد خبر: ۳۲۰۳۷
۱۵:۳۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

سمن‌های همدان صاحب سامانه جامع شدند

دیدارنیوز ـ مهرداد نادری فر در نشست استاندار با سازمان‌های مردم نهاد همدان فعالیت سمن‌ها در این استان را چشمگیر دانست و گفت: با راه اندازی سامانه جامع سمن‌ها اطلاعات و نحوه خدمات دهی آنان به ثبت می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز‌های اخیر از ۲ مرکز خیریه بهشت پناه و پویندگان مهر رونمایی شد.
 
نادری فر با اشاره به تشکیل اتاق فکر آسیب‌های اجتماعی در استانداری همدان گفت: همزمان با هفته مشارکت‌های اجتماعی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نماینده، ولی فقیه، برگزاری جشنواره بومی محلی خانواده‌های مردم نهاد و نشست تخصصی تشکل‌های حوزه سلامت در دستور کار قرار گرفت.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، برگزاری نشست‌های تخصصی با تشکل‌های محیط زیست و گردشگری، بهره برداری از خانه تشکل‌های سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی طبیعت در گنجنامه و نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگی و ادبی را از برنامه‌های اجرایی در ۲ روز آینده عنوان کرد.
 
نادری فر با اشاره به برون سپاری طرح‌های اجتماعی به سازمان‌های مردم نهاد گفت: سال گذشته ۲۶ طرح و سال ۹۶ تعداد ۱۱ طرح اجتماعی به سمن محول شد.
 
وی ادامه داد: سال ۹۲ تعداد سازمان‌های مردم نهاد ۲۷۵ سمن بود و از این سال تاکنون ۲۰۰ سمن افزوده شده است.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: این سازمان‌های مردم نهاد توسط استانداری، فرمانداری ها، نیروی انتظامی، بهزیستی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد مجوز اخذ کرده اند.
 
نادری فر خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان با ۱۰۱ سمن و استاندار با ۱۰۰ سمن بیشترین مجوز را صادر کرده اند.
 
وی یادآور شد: همچنین یکصد سمن نیز در مرحله بررسی و صدور مجوز قرار دارند.
 
در این نشست نماینده سمن‌ها به طرح پیشنهاد‌های خود در عرصه‌های مختلف پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی