تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ویدئو/ عبدالرضا داوری: امروز مسئله آزادی برای آقای احمدی‌نژاد مهم‌تر از عدالت است

امروز مسئله آزادی برای آقای احمدی‌نژاد مهم‌تر از عدالت است. چون ایشان اعتقاد دارد بدون آزادی، امکان تحقق عدالت نیست. البته این بدان معنا نیست که عدالت مهم نباشد. امروز برای آقای دکتر احمدی‌نژاد مسئله آزادی به عنوان فضایی که در آن می‌شود عادلانه مدیریت کرد و عادلانه دسترسی به ثروت را فراهم کرد، اهمیت پیدا کرده است.

کد خبر: ۳۱۵۹۶
۱۸:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ عبدالرضا داوری در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با دیدارنیوز به جایگاه آزادی و عدالت از منظر محمود احمدی نژاد پرداخت و گفت: «به نظر من اگر گفتمان سال ۱۳۸۴ آقای احمدی‌نژاد را بررسی کنیم، در واقع دال مرکزی گفتمان آقای احمدی‌نژاد دو پایه است؛ مردم و دولت اسلامی. این دو مورد در یک بستر عدالت. یعنی آقای احمدی‌نژاد برای تأمین خواسته‌های مردم از مسیر دولت اسلامی، پایه را عدالت می‌داند. به اعتقاد من این مفصل‌بندی گفتمانی از حدود سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به بعد تغییر می‌یابد و ارتقاء می‌یابد. مردم سر جای خود می‌ماند، عدالت از من منظر آزادی روایت می‌شود. یعنی امروز مسئله آزادی برای آقای احمدی‌نژاد مهم‌تر از عدالت است. چون ایشان اعتقاد دارد بدون آزادی، امکان تحقق عدالت نیست. البته این بدان معنا نیست که عدالت مهم نباشد. امروز برای آقای دکتر احمدی‌نژاد مسئله آزادی به عنوان فضایی که در آن می‌شود عادلانه مدیریت کرد و عادلانه دسترسی به ثروت را فراهم کرد، اهمیت پیدا کرده است. گفتمان دولت اسلامی در سطح بالاتر آمده و دولت منتخب مردم شده است. به اعتقاد من بخش زیادی از آن ناشی از تجربیات آقای احمدی‌نژاد است. بخش دیگری که در آن مؤثر بوده است، دیدگاه‌های آقای مهندس مشایی است.»
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی