تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

منچسترسیتی فاتح خیریه انگلیس شد

منچسترسیتی با شکست لیورپول در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد.

کد خبر: ۳۱۲۲۳
۰۸:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - لیورپول و منچسترسیتی عصر یکشنبه در جام خیریه انگلیس به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در پایان ۹۰ دقیقه، شاگردان پپ گواردیولا در ضربات پنالتی پیروز شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بازی در نیمه نخست جذاب بود و در این دیدار هم رقابت نزدیک دو تیم دیده شد. در ۲۰ دقیقه نخست ریتم بازی تند بود و یک گل هم به ثمر رسید. رحیم استرلینگ با پاس داوید سیلوا توانست در دقیقه ۱۲ نتیجه را یک بر صفر به نفع سیتی کند. پس از این گل لروی سانه به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد و گابریل ژسوس به میدان رفت. لیورپول فرصت داشت تا بازی را به تساوی برسد اما در ضربات نهایی بی دقت بود.

در نیمه دوم فشار شاگردان یورگن کلوپ بیشتر شد. آنها نمی خواستند از حریف خود شکست بخورند. محمد صلاح یک بار تیرک دروازه سیتی را لرزاند و به گلزنی نزدیک شد. در مقابل استرلینگ یک فرصت خوب را از دست داد. او در یک موقعیت تک به تک توپ را به آلیسون بکر تقدیم کرد. ژوئل ماتیپ و نبی کیتا در دقیقه ۶۷ برای لیورپول به میدان رفتند. ماتیپ، بازیکن کامرونی ۱۰ دقیقه بعد گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

پس از آن دو تیم حمله می کردند تا گل پیروزی را به ثمر برسانند اما این اتفاق رخ نداد. بهترین فرصت را لیورپول داشت. ضربه صلاح را کایل واکر از روی خط دروازه به بیرون فرستاد و اجازه نداد تیمش در دقیقه ۹۲ دروازه‌اش باز شود. شکیری نیز می توانست در لحظات پایانی گلزنی کند اما کلودیو براوو ضربه اش را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در پنالتی شکیری، آدام لانانا، الکس چمبرلین و صلاح ضرباتشان را برای لیورپول به گل تبدیل کردند اما واینالدوم در این امر ناکام بود و براوو توانست ضربه اش را مهار کند. هر پنج بازیکن سیتی دروازه لیورپول را باز کردند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی