تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

کلاهبرداری کارت به کارت از مردم

News Image Lead

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان کلاهبرداری که با ترفند برنده‌شدن در قرعه‌کشی، طعمه‌های خود را به پای دستگاه عابربانک کشانده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

کد خبر: ۲۹۶۱
۱۲:۳۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سردار «علی‌اکبر جاویدان‌» اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی علی‌آباد کتول مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ 380‌ میلیون ریال از حساب وی از طریق روش کارت به کارت، رسیدگی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد متهم از طریق تماس تلفنی با شهروند مورد نظر خود را کارمند یک ارگان دولتی معرفی و اظهار کرده که شماره همراه وی تخلفی در سیستم مخابرات ندارد و از همین‌رو در قرعه‌کشی شرکت داده و برنده شده است و برای دریافت وجه خود باید به پای دستگاه عابربانک برود.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: افراد کلاهبردار با چرب‌زبانی و جلب اعتماد مال‌باختگان به خود، آنان را به پای دستگاه عابربانک کشانده و با شیوه و شگردهای خاص حساب آنان را خالی می‌کردند و در این مرحله از حساب شهروند مورد نظر، مبلغ 380‌ میلیون ریال را برداشت کردند.
 
جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی و همکاری پلیس فتا، دو عامل کلاهبرداری در یک عملیات پلیسی دستگیر و در تحقیقات تخصصی، متهمان به بیش از سه ‌میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در سایر استان‌های کشور اعتراف کردند.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی