تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

ویدئو/ پیروز مجتهدزاده: ما مملکت ایران را به قهوه خانه شخصی خود تبدیل کرده‌ایم

کار در دست پسر خاله‌ها و عموزاده‌ها و فرزندان برادران افتاده است. این‌ها کشور را به تیول شخصی خود تبدیل کرده‌اند و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب هم فرقی نمی‌کند. ما مملکت ایران را به قهوه خانه شخصی خود تبدیل کرده‌ایم.

کد خبر: ۲۹۳۵۷
۱۰:۴۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوزـ دکتر پیروز مجتهدزاده در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: «کار در دست پسر خاله‌ها و عموزاده‌ها و فرزندان برادران افتاده است. این‌ها کشور را به تیول شخصی خود تبدیل کرده‌اند و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب هم فرقی نمی‌کند. ما مملکت ایران را به قهوه خانه شخصی خود تبدیل کرده‌ایم. در کشوری که رئیس‌جمهورش می‌گوید که ارز خارجی نداریم و بودجه برای حقوق کارمندان نداریم، خانمی که نمی‌دانم ۲۰ سال سن دارد یا خیر، چند میلیارد یورو از کشور خارج می‌کند. چطور چنین چیزی ممکن است؟ کشوری که ارز ندارد و یا اعلام می‌کند ارز ندارد، چگونه یک خانم به راحتی این همه پول از کشور خارج می‌کند؟! این‌ها پسر خاله‌ها و عمه زاده‌ها و برادر زاده‌ها هستند. این‌ها را جمع و جور کنید.»
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی