تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

ترامپ بار دیگر شبکه سی‌ان‌ان را «رسانه‌ای جعلی» خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اجلاس هفت، بار دیگر به شبکه سی‌ان‌ان حمله کرد و آن را رسانه‌ای جعلی توصیف کرد.

کد خبر: ۲۹۱۵
۱۳:۵۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس هفت ضمن پاسخگویی به پرسش های خبرنگاران، بار دیگر به شبکه سی‌ان‌ان حمله کرد و آن را رسانه ای جعلی  و فاجعه بار توصیف کرد.

خبرنگار سی ان ان در حاشیه اجلاس هفت که روز گذشته در کانادا برگزار شده بود، از ترامپ پرسید: «در حال حاضر، احساس متفاوت و در حال رشدی در متحدان نزدیک آمریکا ایجاد شده است. آنها از آمریکا ناامید و عصبانی هستند و علت آن [سیاست های] واشنگتن برای مذاکره دوستانه با کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی در سنگاپور است. آیا شما هم چنین احساسی دارید؟ آیا سیاست آمریکا با متحدانش تغییر کرده است؟»

ترامپ در همین حال از خبرنگار پرسید از کدام خبرگزاری است و زمانی که خبرنگار اعلام کرد برای شبکه سی ان ان کار می کند، در پاسخ به سوال او گفت: «رسانه ای جعلی با اخبار فاجعه بار».

ترامپ در ادامه گفت: می توانم بگویم از آنجا که شما از سی ان ان هستید نظری [درباره سوال] ندارم. فقط کنجکاو بودم از کدام خبرگزاری هستید که متوجه شدم از سی ان ان هستید.

دونالد ترامپ بار‌ها شبکه سی ان ان را دروغگو خوانده و آن را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است. او چندی پیش در صفحه توئیتر خود نوشت: «ان بی سی نیوز دوباره اشتباه کرده است! آن‌ها به منابعی استناد می‌کنند که همیشه اشتباه است. مشکل اینجاست که مانند بسیاری از دیگر رسانه‌ها، این منابع احتمالاً وجود ندارد و ساختگی است! ان بی سی که قبلاً با برنامه تلویزیونی کارآموز میزبان من بود، اکنون به اندازه اخبار جعلی سی ان ان، بد شده و این مایه تأسف است!»

ترامپ مدعی است برخی از رسانه‌های آمریکا از جمله شبکه سی ان ان حقایق را به صورت وارونه منتشر می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی