تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

‌بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یاسوج حاشیه نشین هستند

‌نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه یاسوج، مرکز استان زندگی می‌کنند.

کد خبر: ۲۸۷۰۰
۰۹:۳۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - غلام محمد زارعی در شورای برنامهریزی استان با اشاره به اینکه یاسوج، مرکز استان به دلایل گوناگون کانون مهاجرت است، افزود: ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند.

وی با با بیان اینکه باید نگاه فرابخشی به یاسوج داشت، اظهار کرد: یاسوج به نگاه فرا بخشی نیاز دارد و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تحصیل ۶۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز‌سنجی‌ها، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آموزشی نیز به شکل مطلوبی محقق نشده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به جذب اعتبارات از تمام ظرفیت‌ها، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات ما متمرکز است و باید به این منابع متصل شویم.

زارعی، فعال سازی کارگروه گردشگری استان را ضروری دانست و تصریح کرد: در این حوزه تلاش مضاعف شود.

وی با بیان اینکه باید ۸۰ میلیارد تومان درآمدهای های استان افزایش یابد، ادامه داد: توجه به این مهم و نگاه صحیح در این بخش مورد تاکید است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست شورای برنامه ریزی استان، عنوان کرد: جلسه شورای برنامه ریزی استان از مهمترین جلسات استان بوده و نگاه فرابخشی به این حوزه نیاز است.

زارعی اضافه کرد: نگاه فرابخشی به تبیین مسیر توسعه بر اساس اولویت‌ها کمک می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی