تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

برنامه‌ریزی داعش برای عملیات تروریستی در عراق در روزهای آخر ماه مبارک رمضان

یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور با توجه به برنامه‌ریزی‌های خطرناک داعش برای روزهای آخر ماه مبارک رمضان و عید فطر، اقدامتشان را در استان‌های مرکزی و جنوبی تشدید کرده‌اند.

کد خبر: ۲۸۶۲
۱۶:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - یک منبع امنیتی عراقی در گفت‌وگو با روزنامه "بغداد الیوم" اعلام کرد: گروه تروریستی داعش از طریق سلسله حملات برای اجرای اقدامات تروریستی موسوم به "غزوة البدر" در استان‌های مرکزی و جنوبی در اواخر ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کرده است.

این منبع در ادامه اعلام کرد: اقدامات امنیتی‌ که شامل گسترش و توسعه حضور نظامی در اماکن عمومی، نقش عبادت و مساجد و نیز کارآمدی اطلاعاتی در مناطق امنیتی و همچنین بازداشت شماری از مظنونان به اتهام تروریسم می‌شود، تشدید می یابد.

در همین راستا، یک افسر در دستگاه امنیتی تاکید کرد که تمامی دستگاه‌های امنیتی با نزدیک شدن به اواخر ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید فطر به منظور تامین امنیت شهروندان و ممانعت از برهم زدن امنیت پایتخت و تکرار حملات خونین با خودروهای بمب گذاری‌شده توسط عناصر داعش در حالت آماده‌باش هستند که غالبا مناطقی که اکثریت آن شیعه هستند را هدف قرار می‌دهند تا اختلافات فرقه‌ای را میان اجزای جامعه عراق عمیق‌تر کنند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به داده‌های اطلاعاتی‌ که دریافت کردیم، گروهک‌های مخفی وابسته به داعش از چند ماه پیش برای انجام حملات تروریستی طی ماه مبارک رمضان و ایام عید فطر با خودروهای بمب گذاری شده و با عناصری که با پوشیدن جلیقه‌های انفجاری به مراکز تجاری و محل تجمع شهروندان یورش می‌برند، برنامه ریزی کرده‌اند.

این افسر در ادامه اظهار داشت: گروهک‌های داعش به دنبال شکاف‌های امنیتی هستند تا بتوانند فرصتی پیدا کنند تا مناطق شیعه‌نشین در بغداد را مجددا هدف قرار دهند و قتل عام "الکراده" را برای ایجاد آشوب و هرج و مرج تکرار کنند و عراق را وارد جنگ داخلی میان شیعیان و اهل تسنن کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی