تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

معاونت امور زنان و خانواده مکلف به ارائه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شد

هیئت وزیران در جلسه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را مکلف کرد تا در راستای اجرای برنامه ششم توسعه، طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را تهیه نماید.

کد خبر: ۲۶۴۷۹
۱۵:۳۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، معاونت امور زنان و خانواده موظف است با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار را تهیه و برای اجرا به دستگاههای ذی‌ربط ابلاغ و بر اجرای آن نظارت نماید.

هم‌چنین، اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح مذکور همه ساله حسب مورد توسط دستگاه‌های ذی‌ربط جهت پیش بینی در لوایج بودجه سنواتی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می شود و معاونت موظف است گزارش اقدامات اجرایی دستگاه‌های مسئول در این زمینه را هر شش ماه به هیئت وزیران ارائه نماید.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی