تیتر امروز

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

تعیین استان‌های معین برای امداد رسانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان مناطق سیل‌زده

News Image Lead

استان‌های معین برای امدادرسانی به دانش آموزان و فرهنگیان مناطق سیل‌زده و نمایندگان وزارتخانه در استان‌های حادثه‌دیده از سوی وزیر آموزش و پرورش مشخص و به ادارات کل استان‌های مذکور و معاونین وزیر ابلاغ شد.

کد خبر: ۲۳۸۲۷
۱۳:۲۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، بر این اساس استان‌های اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان غربی، کرمان، اردبیل و تهران به عنوان استان‌های معین برای استان خوزستان تعیین و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی مشخص شد.

استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، شهر تهران، همدان، قم و مرکزی استان‌های معین برای پیگیری مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان انتخاب شده‌اند و شاپور محمدزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش تعیین شد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان به عنوان استان‌های معین برای گلستان انتخاب شده‌اند و حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم نماینده وزیر آموزش و پرورش در این استان تعیین شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی