تیتر امروز

رئیس‌جمهور و هیات همراه به شهادت رسیدند/ علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه شد
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور و هیات همراه به شهادت رسیدند/ علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
معاون دادستان کل کشور:

«نرگس کلباسی» می‌تواند با دریافت مجوز به فعالیت‌های خود ادامه دهد

News Image Lead

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: نهادها و موسساتی که قصد جمع آوری کمک‌های مردمی را دارند می‌توانند از طریق هلال احمر مجوز دریافت کرده و فعالیت‌های این موسسات بلامانع است.

کد خبر: ۲۳۰۶۲
۱۴:۵۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - جواد جاویدنیا اظهار کرد: نهادها و موسساتی که قصد جمع آوری کمک‌های مردمی را دارند می‌توانند از طریق هلال احمر مجوز دریافت کرده و فعالیت‌های این موسسات بلامانع است.

وی افزود: طی رصدهای انجام شده و گزارش‌های مردمی در حدود ۲۰۰ حساب به دادستانی کل کشور اعلام شده که این حساب‌های بانکی در دست بررسی است و تاکنون ۱۰۰ حساب بانکی مسدود شده است.

معاون دادستان کل کشور مسدود شدن حساب نرگس کلباسی را نیز در همین راستا دانست و گفت: خانم کلباسی نیز می‌تواند با دریافت مجوز به فعالیت‌های خود ادامه دهد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
پیراسته فر
|
United States
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
اصل را برخلافکاری وکلاهبرداری «چهره ها»(سلبریتی) می گذارند وآنگاه اینهابروند «برائت» بگیرند!
درخیلی ازاتفاقات ناگوار که نیازبه کمک مالی بوده؛هنرمندان خوب عمل کردند،بایداصل را برراستگویی گذاشت ،وآنگاه کسی خلاف کرد،بازجویی شود.مگردزلزله طبس آن سلبریتی معروف«تختی» به میدان نیفتاد!کمک هایی که آن مرحوم جمع کرد ازکمک های دولت وقت بیشتربود.
حالا هم ممکنه بعضی هارغبت نکنن ازطریق نهادهای دولتی کمک کنن واما به چهره های موردعلاقه شان(سلبریتی) اعتماددارند وکمک می کنند،بایدحمایتشان کرد،نه دست وپایشان رابست،مگر«علی دایی»کم کمک کرددرماجرای زلزله کرمانشاه-سرپل ذهاب ! اگرچه درانجاهم اقایان تهدیدبه احضاریه کردن.
پیراسته فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
اصلاح می شود زلزله«بوئین زهرا» نه طبس
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی