تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

تردد در جاده فیروزکوه از سر گرفته شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: تردد در جاده فیروزکوه از شب گذشته به دلیل ریزش کوه دچار مشکل شده بود و به هموطنان هشدار داده شد تا از این مسیر تردد نکنند اما امروز این مشکل حل و تردد از سر گرفته شد.

کد خبر: ۲۲۷۱۳
۱۱:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سرهنگ نادر رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: شب گذشته به رانندگان هشدار داده شد تا شب گذشته تا امروز صبح از این مسیر تردد نکنند.

وی ادامه داد: از صبح تا شب روز گذشته چندین مورد حادثه ریزش کوه در جاده فیروزکوه داشتیم و در آخرین حادثه یک درخت بر روی یک دستگاه اتوبوس سقوط کرده بود.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص این مسیر توصیه شد تا شب گذشته رانندگان به هیچ عنوان از جاده فیروزکوه تردد نکنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت استانهای شمالی تردد کنند از جاده های هراز و چالوس تردد کنند اما امروز مشکل برطرف شد و تردد در این مسیر جریان دارد.

وی اضافه کرد: جاده بابلسر- کیلاکلا نیز به دلیل بارش های اخیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی اضافه کرد: ترافیک جاده هراز از مسیر جنوب به شمال محدوده پیست آبعلی سنگین و در طول جاده پرحجم اما روان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در جاده فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده های سوادکوه و تونل شیرگاه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. 

رحمانی ادامه داد: ترافیک در جاده کرج-چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان تا کیلومتر 4 سنگین و طول مسیر پرحجم و روان است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک آزادراه تهران به کرج از گرمدره تا پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین ترافیک آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است.

 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی