تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

چرخش نظام آموزشی به سوی سیستم پرورشی

News Image Lead

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سند تحول بنیادین را مهم‌ترین چرخش نظام آموزشی از سیستم آموزش محور به سمت سیستم پرورش محور دانست.

کد خبر: ۲۱۷۳۳
۱۲:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
دیدارنیوز -  علیرضا کاظمی در همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، گفت: امروز حدود 3000 مربی، معاون پرورشی و مشاور در استان تهران مشغول فعالیت که هستند که خط مقدم نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌روند.
وی با بیان اینکه حوزه پرورشی فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته و همواره پر افتخار بوده است، افزود: علی رعم اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند این حوزه را کوچک نشان دهند، فعالان عرصه پرورشی در تمام بخش‌هایی که جزو شرح وظایفشان بوده یا نبوده وارد شده‌اند، با این وجود ما هم مثل همه بخش‌ها مشکلات و آسیب‌هایی داریم که باید بازبینی و تجدید نظر در رویکردهایمان را انجام دهیم.

معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دو فرصت پشتوانه این حوزه است که نخست شامل پشتوانه نظریه نظام تعلیم و تربیت و تاکیدات شخص رهبری در پشتیبانی در این حوزه است و پشتوانه دیگر هم رویکرد حاکم بر سند تحول بنیادین است که ١٠٠ درصد تربیتی است.

کاظمی تصریح کرد: مدل های این سند و مهمترین هدفش دستیابی به حیات طیبه و تعلیم و تربیت تمام ساحتی است. این سند بزرگ‌ترین چرخش نظام آموزشی به سمت نظام تربیتی است که این مساله وظیفه ما را سنگین‌تر می کند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی