تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

اسد: برای قدردانی به تهران آمده‌ام

رئیس‌ جمهوری با اشاره به اهتمام و جدیت ایران برای همکاری و کمک به دولت سوریه در روند بازسازی و تثبیت امنیت و آرامش در این کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار مردم و دولت سوریه خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۳۷۸
۲۱:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسن روحانی در دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه، پیروزی‌های ملت، دولت و ارتش سوریه در برابر تروریست‌ها را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه علیه تروریسم در سوریه همواره در کنار مردم و دولت این کشور ایستاد و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نکرده است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه ایران آماده مشارکت در روند بازسازی سوریه است، افزود: تهران در روند ثبات، بازگشت آوارگان و فرآیند سیاسی داخلی نیز در کنار دمشق خواهد بود.

روحانی، ریشه‌ها و اشتراکات عمیق دینی و فرهنگی را عامل پیوند دو ملت ایران و سوریه عنوان و اظهار کرد: روابط دو کشور بر مبنای برادری و وحدت استوار است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه خوشبختانه بواسطه گسترش همکاری‌های چندجانبه، اوضاع امنیتی در کل منطقه بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: در اجلاس اخیر سوچی، سران ایران، روسیه و ترکیه بر ضرورت حفظ تمامیت ارضی سوریه تاکید و هرگونه ادامه حضور نیروهای خارجی و آمریکایی بدون اجازه دولت سوریه را محکوم کردند.

روحانی سفر معاون اول رئیس جمهوری کشورمان به سوریه را مثبت و موفقیت‌آمیز دانست و گفت: مسیر توسعه مناسبات و همکاری‌های تهران - دمشق در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روشن است و جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار مردم و دولت سوریه خواهد بود.

رئیس جمهوری تاکید کرد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی برای استمرار همکاری‌ها و گسترش روزافزون روابط دو دولت ایران و سوریه است.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت و ملت سوریه همواره قدردان حمایت‌های برادرانه رهبری، دولت و ملت ایران در مسیر مبارزه با تروریست‌ها و حفظ امنیت در سوریه و منطقه هستند، گفت: من برای ابراز این قدردانی به تهران سفر کرده‌ام.

وی اضافه کرد: امروز سوریه از ثبات و امنیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: از رویکرد جمهوری اسلامی ایران و همکاری‌های چندجانبه از جمله روند آستانه و نشست اخیر سوچی در راستای تثبیت امنیت و آرامش در سوریه حمایت می‌کنیم.

اسد با بیان اینکه ایران و سوریه از طریق وزرای خارجه و نمایندگان ویژه خود، همکاری تنگاتنگی در سطح منطقه و سازمان ملل متحد دارند، اظهار کرد: روند سیاسی در سوریه باید به سمتی برود که علاوه بر حفظ تمامیت ارضی و استقلال، تنها اراده ملت سوریه حاکم باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی