تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رحمانی‌فضلی: نمی توان دم از امنیت زد در حالی که نتوانستیم مردم را راضی کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه نمی توان دم از امنیت زد در حالی که نتوانستیم مردممان را اقناع، همراه و راضی کنیم، تصریح کرد: اگر مردم در جامعه احساس کنند که شرایط سیاسی به گونه ای است که شرایط ظهور و بروز سیاسی در صحنه‌ها برای همه فراهم است، نتیجه آن مشارکت فعال مردم در صحنه های سیاسی و انتقال قدرت در جامعه است.

کد خبر: ۱۹۴۹۳
۱۱:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نخستین همایش ملی معماری دفاعی و امنیتی نظام اسلامی اظهار داشت: محور اصلی تغییر و تحول، انسان است که مجموع انسان ها در یک جامعه مردم هستند و اینجا مفهوم مردم و امنیت به وجود می آید. مولفه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و ... مولفه هایی هستند که قابلیت انسان را می تواند به فعلیت در بیارورد و چگونگی تبدیل قابلیت های انسان به فعلیت به نوع برخورد با مردم بستگی دارد. امنیت در جامعه بستر شکوفایی و رشد و تعالی انسان است و در شرایط امن است که فعالیت های مختلف و علم و صنعت و تولید می تواند رشد کند.
 
وزیر کشور با بیان اینکه نمی توان دم از امنیت زد در حالی که نتوانستیم مردممان را اقناع، همراه و راضی کنیم، تصریح کرد: باید بدانیم وقتی حکومت ایجاد می کنیم وظیفه داریم در رضایتمندی مردم تلاش کنیم. اگر مردم در جامعه احساس کنند که شرایط سیاسی به گونه ای است که شرایط ظهور و بروز سیاسی در صحنه‌ها برای همه فراهم است، نتیجه آن مشارکت فعال مردم در صحنه های سیاسی و انتقال قدرت در جامعه است.
 
وی گفت: در عرصه اقتصادی موظف هستیم که حداقل امکانات زیست و حیات انسان ها را در جامعه و بر اساس قانون اساسی داشته باشیم. باید با مفسده و رانت اقتصادی مبارزه شود و هرکس توان و استعداد شکوفایی در عرصه اقتصاد را دارد باید فرصت و فضای فعالیت داشته باشد؛ اگر برگزیدگان خاص بدون ضابطه وارد فعالیت های اقتصادی شوند، نتیجه آن رانت و فساد می شود. فقدان عدالت اجتماعی که باعث برتری گروهی به دور از ملاک های قانونی و با شایسته سالاری شود، نتیجه آن تبعیض است که خلاف قانون و منویات امام و رهبری است.
 
وزیر کشور با اشاره به راهبردهای رهبر انقلاب در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: ایشان در حوزه آسیب های اجتماعی در ۷ هفته جلسه با حضور مسئولان برنامه ریزی کردند و تقسیم وظایف ملی صورت دادند و راهبردها را مشخص کردند. اگر به دنبال جامعه ای منسجم که اعتماد به نفس دارد هستیم، اصالت ما در حفاظت و صیانت از جامعه اسلامی است. برای رسیدن به این مهم باید در مقابل دشمن محکم ایستاد و با او مقابله کرد. امروز بعد از چهل سال استکبار به دنبال این است که راه های رفته در طول این چهل سال را مجددا بیازماید و دوباره تحریم، تهدید نظامی و عملیات روانی را در دستور کار خود قرار داده است.


منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی