تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انتصاب‌های جدید در وزارت آموزش و پرورش

News Image Lead

وزارت آموزش و پرورش در روزهای گذشته شاهد چند انتصاب در پست‌های مختلف مدیریتی خود بوده است و با احکام جداگانه وزیر آموزش و پرورش ۵ مدیر جدید در این وزارت‌خانه منصوب‌ شده‌اند.

کد خبر: ۱۸۰۱۶
۰۹:۳۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
دیدارنیوز - "شاپور محمدزاده"، که پیش از این مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بود به عنوان مشاور و دستیار ارشد وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

"امیرعلی نعمت‌الهی" هم در راستای تغییرات تشکیلات اداری وزارت آموزش و پرورش به عنوان «قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» منصوب شد.

هم‌چنین "منصور اردستانی" در حکمی جدید مدیرکل حقوقی و املاک آموزش و پرورش شده است.

"بهروز امیدی" جای او را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری گرفت. امیدی پیش‌تر مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری بود و با جابه‌جایی او، "بیات سلطانی" به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شده است.

هم‌چنین شنیده می‌شود معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش هم به زودی معرفی خواهد شد و به "امیرعلی نعمت‌الهی" به زودی این سمت را تحویل خواهد داد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی