تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رهبر انصارالله یمن: انتقال سفارت آمریکا به قدس اقدامی تجاوزکارانه است

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را یک اقدام متجاوزانه به شمار آورد و هدف آن را از میان برداشتن مقدسات امت اسلامی دانست.

کد خبر: ۱۷۳۹
۱۱:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی تلویزیونی خود به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان تاکید کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی یک اقدام متجاوزانه به شمار می‌رود و هدف از آن از میان برداشتن مقدسات امت اسلامی است.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد: ما به عنوان یک امت اسلامی از سوی دشمنان خود چه در یمن و چه در سطح امت با چالش‌های بی‌سابقه‌ای روبرو شدیم و با این چالش‌ها مقابله می‌کنیم.

حوثی تاکید کرد، مساله فلسطین مسئله محوری بوده و در  اولویت قرار دارد  و  بیت المقدس در مرکز این مسئله واقع است.

وی گفت: اقدام آمریکا درباره قدس اقدام عجیبی نیست. زیرا این کشور شریک اسرائیل در همه مسائلی است که در فلسطین، جهان اسلام و منطقه رخ داده است.

حوثی افزود، آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه هستند و مناقفان ملت هم به آن دو پیوستند و رفتار برخی برای تفاوت قائل شدن بین آمریکا و اسرائیل برای این است که بتوانند روابط خود را با آمریکا توجیه کنند.

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن ادامه داد، جنگ نرم فرهنگ و معنویت ملت را برای از بین بردن هویتشان و دور کردن آنها از ارزش‌ها و اصول خود مورد هدف قرار داده است و برای مقابله با این جنگ باید منسجم و متحد شد.

وی تصریح کرد، مقابله با تجاوزی که آمریکا اخیرا به مشارکت مستقیم خود در آن اقرار کرده و رژیم صهیونیستی این کشور را در این زمینه پشتیبانی می‌کند از بزرگترین اعمال ماه رمضان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی