تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آخرین آمار جمعیتی اسرائیل

بر اساس آخرین آمار اعلام شده در این کشور، شمار جمعیت (اسرائیل) (مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸) ۸.۹ میلیون نفر است که ۱.۵ میلیون نفر یعنی حدود ۲۰ درصد از آن‌ها را فلسطینیان تشکیل می‌دهند.

کد خبر: ۱۶۷۴۶
۱۱:۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - از زمان تشکیل اسرائیل در سال 1948 تا به امروز 3.2 میلیون نفر به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده‌اند.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل اداره آمار اسرائیل خبر داد 43 درصد از کل مهاجران هم بعد از سال 1990 (فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی) به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده‌اند.
 
بر اساس آخرین آمار اعلام شده در این رژیم، شمار اسرائیل (مناطق اشغالی سال 1948) 8.9 میلیون نفر است که 1.5 میلیون نفر یعنی حدود 20 درصد از آنها را فلسطینیان تشکیل می‌دهند.
 
بر اساس این آمار 38 هزار یهودی هم در سال 2017 به آنجا مهاجرت کرده و بین سال‌های 1948 تا 2016 تعداد 726 هزار یهودی نیز مهاجرت معکوس داشته‌اند.
 
همچنین به اعتراف مرکز آمار اسرائیل، نیمی از اسرائیلی‌هایی که در بین 1990 تا 2016 به مهاجرت معکوس پرداختند خود در دهه نود قرن میلادی گذشته به بعد وارد فلسطین اشغالی شده بودند.


منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی