تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
ارکانی پاسخ داد

مطالبه اصلی مردم از مجلس دوازدهم چیست؟

احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در آستانه شروع به کار مجلس جدید، گفت: حل مشکلات معیشتی مطالبه اصلی مردم از مجلس دوازدهم است.

کد خبر: ۱۶۵۱۷۳
۱۷:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مطالبه اصلی مردم از مجلس دوازدهم چیست؟

دیدارنیوز: نماینده مردم نیشابور در مجلس بر لزوم پرهیز از سیاست‌زدگی، بحث‌ها و مجادلات سیاسی -جناحی بی‌حاصل که جز دلزدگی نتیجه‌ای برای مردم ندارد تأکید کرد و گفت: رویکرد مجلس دوازدهم هم توجه به مطالبات اصلی مردم است چرا که حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و ... از خواسته اصلی مردم به شمار می‌رود.

احسان ارکانی در گفتگو با رسانه خانه ملت، در خصوص نقش احزاب برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات، گفت: فعالیت احزاب باسابقه می‌تواند در معرفی کاندیدای اصلح به مردم که ممکن است شناخت کافی از کاندیدای منتخب نداشته باشند، نقش موثری داشته باشد. همچنین بعد از انتخابات نیز می‌توانند نسبت به عملکرد نمایندگان حاضر در مجلس نیز پاسخگو باشند، ولی متأسفانه نظام حزبی در جامعه به صورت جدی شکل نگرفته است.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها چند ائتلاف شناخته شده در انتخابات با ارائه لیست خدمت می‌کنند که قطعا با عمکرد شبهه حزبی خود در معرفی و شناخت کاندیدای اصلح و مناسب مجلس موثر خواهند. امیدواریم در مرحله دوم نیز این ائتلاف‌ها فعال باشند.

وی افزود: سابقه تاریخی نشان داده در مرحله دوم انتخابات به دلیل اینکه تعداد حوزه‌ها کمتر و محدود می‌شود، احتمال مشارکت نیز کاهش می‌یابد. امیدواریم با همکاری فعالان سیاسی، احزاب و ائتلاف‌ها شاهد اتفاقات خوب و مشارکت مناسب در مرحله دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه باشیم.

ارکانی با اشاره به تغییر تعداد دو سوم از تعداد نمایندگان مجلس یازدهم برای حضور در مجلس دوازدهم، بیان کرد: این تغییر بیشتر از جهت اشخاص و افراد است و از نظر رویکرد سیاسی، مجلس دوازدهم هم پویا و انقلابی خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس بر لزوم پرهیز از سیاست‌زدگی، بحث‌ها و مجادلات سیاسی -جناحی بی‌حاصل که جز دلزدگی نتیجه‌ای برای مردم ندارد تأکید کرد و گفت: رویکرد مجلس دوازدهم هم توجه به مطالبات اصلی مردم است چرا که حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و ... از خواسته اصلی مردم به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی