تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
قیمت‌ها صعودی شد

بازار خودرو؛ قیمت روز کوییک، تارا و لاماری +جدول

در بازار خودرو، کوییک اتوماتیک از ابتدای روز جاری ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۵۳۹ میلیون تومان رسیده و لاماری ایما ۲ میلیارد و ۹۵ میلیوت تومان قیمت دارد.

کد خبر: ۱۶۴۷۹۷
۰۹:۴۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازار خودرو؛ قیمت روز کوییک، تارا و لاماری +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دومین روز متوالی صعودی گزارش می‌شود. رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد، اما محصولات مدیران خودرو غالباً تغییری ندارند.

قیمت خودرو امروز، برای دومین روز متوالی صعودی گزارش می‌شود. هر دو بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته افزایشی هستند، البته محصولات مدیران خودرو تغییر چندانی ندارد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری صعودی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است.

کوییک اتوماتیک از هاچ‌بک‌های دنده اتومات اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۵۳۹ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده‌بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز رشد قیمت ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس رکورددار افزایش قیمت در بازار خودرو‌های داخلی محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته ۳۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های لوکس ایران خودرو در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود. این خودرو هم از صبح امروز ۲۱ میلیون تومان رشد یافته و با ۸۵۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ قیمت روز کوییک، تارا و لاماری +جدول

قیمت خودرو‌های خارجی

قیمت خودرو‌های مونتاژی هم به غیر از مدیران خودرو، غالباً صعودی است.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro کراس‌اوور مونتاژی مدیران‌خودرو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره که محصول جدید بهمن موتور به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۳۵ میلیون تومان گران‌تر شود و به کانال دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان معامله برسد.

هونگچی H۵ یکی از محصولات وارداتی و لوکس گروه بهمن محسوب می‌شود که چند روز پیش پلاک در کشور پلاک شد. این خودرو نسبت به روز گذشته ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو؛ قیمت روز کوییک، تارا و لاماری +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی