تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس/ عامل حمله دستگیر شد

در شرایطی که نگاه‌ها به تحولات و تنش‌های شدید در خاورمیانه است، رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه به دلیل تهدید فردی مبنی بر انفجار خود در اطراف کنسولگری ایران در پاریس، این منطقه را محاصره کرده است.

کد خبر: ۱۶۴۱۰۰
۱۶:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس/ یک مرد تهدید به «انفجار خود» کرد +ویدیو

دیدارنیوز: خبرگزاری رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه به دلیل تهدید فردی مبنی بر انفجار خود در اطراف کنسولگری ایران در پاریس، این منطقه را محاصره کرده است.

بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه ۳۱ فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه‌های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

 
به نقل از ایسنا، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند پلیس فرانسه فردی را که تهدید کرده بود خود را در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس، منفجر می‌کند، بازداشت کردند.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی