تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن وزارت کشور بود

زاکانی: اختلاف‌نظر‌ها رفع شده، واگن‌ها وارد می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران درباره ماجرای پرحاشیه واردات واگن‌های متروی چینی گفت: اختلاف نظر‌هایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رییس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظر‌ها رفع شده و واگن‌ها در سال جاری وارد کشور می‌شود.

کد خبر: ۱۶۴۰۴۰
۱۱:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

زاکانی

دیدارنیوز: شهردار تهران گفت: با رفع اختلاف نظر‌ها واگن‌های مترو در سال جاری از چین وارد کشور می‌شود.

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که در دور اول انتخابات از همه ظرفیت شهرداری برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کردیم و از دستگاه‌های مجری، پشتیبانی کردیم در مرحله دوم نیز همین کار را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به نصب دوربین بر روی البسه حریم‌بان‌ها، ادامه داد: این اقدام در جهت سامان یافتن و ایجاد شرایط، امری کلی است تا دستگاه‌های مسوول بتوانند ثبت و ضبط کنند.

زاکانی با اشاره به واردات واگن مترو از چین در سالجاری، گفت: کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن وزارت کشور بود. برای واردات ۱۰۷۱ دستگاه طی دو قرارداد زحمت‌های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظر‌هایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رییس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظر‌ها رفع شده و واگن‌ها در سال جاری وارد کشور می‌شود.

شهردار تهران از واگذاری فروشگاه شهروند از طریق بورس خبر داد و گفت: بناست که این چنین شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی