تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» به ایستگاه پایانی نزدیک شد

مسابقه کتابخوانی پسرک و سرکار در حالی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود که دور جدیدی از رقابت‌ها و جوایز نقدی و هدایای فرهنگی به مراحل این مسابقه افزوده شده است.

کد خبر: ۱۶۳۵۸۱
۱۶:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» به ایستگاه پایانی نزدیک شد

دیدارنیوز: «مرکز فرهنگی رسالت» مقارن با ایام ماه مبارک رمضان و در روز‌های تعطیلات نوروز سال ١٤٠٣ اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «پسرک و سرکار» کرده است، به این صورت که هر روز بخشی از کتاب در پیام رسان‌های «مرکز فرهنگی رسالت» به نشانی Resalatccc @ بارگذاری شده و سوالی سه گزینه های از همان بخش به شرکت کنندگان ارائه شده است.

هر روز از میان پاسخ‌های صحیح روز قبل، یک نفر به قید قرعه انتخاب شده و در همان روز جایزه نقدی برای برگزیده واریز شده است.

داستان این کتاب درباره مناظره یک نوجوان شیعه اهل قطیف عربستان است با یک شرطه وهابی. به همت «مرکز فرهنگی رسالت» نسخه شنیداری کتاب نیز با صدای گوینده شناخته شده رسانه، جناب آقای رضا کاشفی، فراهم شده و در پیام رسان‌های مرکز در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است که می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

اکنون «مرکز فرهنگی رسالت» در نظر دارد تا در روز عید سعید فطر، اقدام به برگزاری دور پایانی مسابقه جزئیات این دور از مسابقه به شرح زیر است:

از امروز ١٨ فروردین متن کتاب برای دریافت بر روی پیام رسان‌های «مرکز فرهنگی رسالت» به نشانی Resalatccc @قرار می گیرد.

از بامداد روز چهارشنبه ٢٢ فروردین ماه ١٤٠٣ مقارن با روز عید سعید فطر، ٢٠ سوال از متن کتاب «پسرک و سرکار» دردسترس قرار خواهد گرفت تا علاقه مندان با پاسخگویی به این سوالات در مسابقه شرکت کنند.

مهلت پاسخگویی تا ساعت ٢٤ روز ٢٤ فروردین خواهد بود. به افرادی که به پرسش‌ها پاسخ صحیح دادند به قید قرعه جوایز نقدی و هدایای فرهنگی اعطا می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پیام رسان‌های بله، ایتا و سایر پیام رسان‌های مرکز به نشانی Resalatccc @مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی