تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
قطار دولت سیزدهم باید پیاده شوندگانی داشته باشد تا مملکت سامان بگیرد

مهاجری خطاب به معاون رئیسی: سال ۱۴۷۰ هم تورم تک رقمی نمی‌شود

ادعای محمد حسینی، معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری درباره اینکه «تورم تک رقمی، مال سال ۱۴۰۷ است» با واکنش‌هایی در رسانه‌ها مواجه شده و محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در این باره نوشته است: معاون رئیسی از این نکته مطمئن باشد که با این تیم اقتصادی، سال ۱۴۰۷ که سهل است، سال ۱۴۷۰ هم تورم تک رقمی نمی‌شود.

کد خبر: ۱۶۳۱۱۵
۱۷:۱۵ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

مهاجری خطاب به معاون رئیسی: سال ۱۴۷۰ هم تورم تک رقمی نمی‌شود

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی در یادداشت‌های نوروزی خود به انتقاد از اظهارات معاون ابراهیم رئیسی درباره تورم پرداخت.

محمد مهاجری در مطلبی با عنوان «جر زنی دولت رئیسی برای پایین آوردن نرخ تورم» نوشت: «سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برای اینکه از آقای رئیسی دغدغه‌زدایی کند گفته تورم تک رقمی، مال سال ۱۴۰۷ است، یعنی وعده‌ای را که سه سال پیش در تبلیغات انتخاباتی رئیسی با طمطراق زیاد عنوان می‌شد و همان موقع هم معلوم بود، یک وعده سر خرمن است، لااقل برای ۴ سال دیگر محقق نمی‌شود و  ملت سر کار خواهند بود.

پیام نوروزی رئیسی و آمار‌هایی که ارائه داد، نشان از آن داشت که قطار توهم همچنان بر روی ریل سخنان ایشان، تلق تولوق کنان پیش می‌رود و قرار نیست هیچ منطق استوار اقتصادی سوار این قطار باشد یا سوزنبانی دانشمند و فهیم، مسیر اقتصاد کشور را تغییر دهد.

حالا که معاون رئیس جمهور، تکلیف تورم را روشن کرده و آب پاکی را روی دست ملت ریخته، خوب است یک شیرپاک خورده دیگری هم موضوع تولید ۴ میلیون مسکن و ایجاد یک میلیون شغل در سال را روشن کند تا همه چیزمان به همه چیزمان بیاید.

معاون رئیسی از این نکته مطمئن باشد که با این تیم اقتصادی، سال ۱۴۰۷ که سهل است، سال ۱۴۷۰ هم تورم تک رقمی نمی‌شود.

قطار دولت سیزدهم باید پیاده شوندگانی داشته باشد تا مملکت سامان بگیرد. اگر رئیسی دوراندیشی کند، لازمه‌اش تغییر حداقل ۱۰ عضو اقتصادی و سیاسی دولت است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی