تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رشیدی کوچی می‌گوید آیا ارتباطی بین منابع مالی عظیم جبهه پایداری و فساد اتفاق افتاده وجود دارد؟

سوال یک نماینده مجلس از آیت‌الله صدیقی

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران نوشت: آقای صدیقی در کنار مواردی مالی که این روز‌ها به شما نسبت داده می‌شود یک سوال ذهن بنده را مشغول کرده. آیا درست است که شما جز شورای فقهی جبهه پایداری هستید؟

کد خبر: ۱۶۲۸۲۸
۱۱:۴۴ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

سوال یک نماینده از آیت الله صدیقی؛

دیدارنیوز: نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی به انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به آیت الله صدیقی واکنش نشان داد.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در واکنش به انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران نوشت: آقای صدیقی در کنار مواردی مالی که این روز‌ها به شما نسبت داده می‌شود یک سوال ذهن بنده را مشغول کرده. آیا درست است که شما جز شورای فقهی جبهه پایداری هستید؟ آیا ارتباطی بین منابع مالی عظیم این جبهه و فساد اتفاق افتاده وجود دارد؟

روز گذشته آیت الله صدیقی در نامه‌ای به دادستان تهران تاکید کرد: فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است؛ بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

مطلب مرتبط:

ماجرای عجیب کاظم صدیقی؛ «امام جمعه موقت می‌ماند؟»

درخواست یک وکیل برای برگزاری دادگاه علنی «کاظم صدیقی»

واکنش معصومه ابتکار به پرونده مربوط به صدیقی: تخلف از سال ۹۰ شروع شد

یک حقوقدان خطاب به امام جمعه تهران: تمام اموال را فورا و بطور کامل برگردانید

عبدی: حضور دوباره «صدیقی» در نماز جمعه امر غریبی است

واکنش امام‌جمعه تهران به موضوع زمین‌خواری؛ امضایم جعل شده!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی