تیتر امروز

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موجدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ اولین طلا به چینی‌ها رسید/ پرش دیدنی الفتی +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ اولین طلا به چینی‌ها رسید/ پرش دیدنی الفتی +ویدیو

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...
رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد

کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با قیمت بالا به مردم می‌دهند؟

محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس در ارتباط با واردات خودرو گفت: کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با این قیمت بالا به مردم می‌دهند. مردم تا کی آرزوی سوار شدن یک خودروی خوب را داشته باشند؟

کد خبر: ۱۶۲۵۳۰
۱۳:۳۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

مردم تا کی آرزوی یک خودروی خوب را داشته باشند؟

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که تکلیف واردات خودرو چه شد؟ گفت: کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با این قیمت بالا به مردم می‌دهند. مردم تا کی آرزوی سوار شدن یک خودروی خوب را داشته باشند؟

محمد رشیدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر صمت گفت: تکلیف واردات خودرو چه شد؟ کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با این قیمت بالا به مردم می‌دهند. مردم تا چه زمانی آرزوی سوار شدن یک خودروی خوب را داشته باشند.

وی در تذکر دیگری به وزیر ارتباطات گفت: تا چه زمانی باید پول مردم به جیب توزیع‌کنندگان فیلترشکن برود؟ جوانان با استفاده از فیلترشکن به سایت‌های غیراخلاقی وارد می‌شوند؛ به مردم و مجلس پاسخ دهید.

به نقل از ایسنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شورای قیمت گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به کشاورزان تشکیل شد، اما تعیین نرخ خرید تضمینی ۱۷۵۰۰ تومان به کشاورزان خسارت می‌زند لذا شورای قیمت گذاری این نرخ را اصلاح کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی