تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
در خوزستان مطرح شد

رئیسی: بنای دولت تقویت بخش خصوصی است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سفر خود به استان خوزستان، در افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش گفت: بنای ما در دولت آن است که کار در بخش خصوصی دنبال شود و ما در دولت بخش خصوصی را تقویت کنیم.

کد خبر: ۱۶۲۳۶۷
۰۹:۴۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

رئیسی: بنای دولت تقویت بخش خصوصی است

دیدارنیوز: رییس‌جمهور گفت: بنای ما در دولت آن است که کار در بخش خصوصی دنبال شود و ما در دولت بخش خصوصی را تقویت کنیم.

سید ابراهیم رییسی امروز، ۱۸ اسفندماه در آیین افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش، اظهار کرد: از کارگران این کارخانه و همه کارشناسان و صاحب نظرانی که این مجموعه را راه‌اندازی کردند نهایت تشکر را دارم.

رییس جمهور گفت: بنای ما در دولت این است تا بخش خصوصی کار را به دست بگیرد و ما این بخش را حمایت و توانمند کنیم.

رییسی با اشاره به فعالیت مجموعه پاک چوب در شوش عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰۰۰ نفر غیر مستقیم در این محل مشغول به کار هستند، اما هدف‌گذاری آن است تا ۱۰ هزار نفر مشغول به کار شوند و همچنین زنجیره تولید در این مجموعه کامل شود و خطوط تولید نیز افزایش یابند.

وی ادامه داد: از MDF محصولات مختلفی را می‌توان تولید کرد و با تکمیل زنجیره ارزش می‌توانیم کار را به این مرحله برسانیم تا در منطقه بیکار نداشته باشیم و تولید در این منطقه قابل رقابت با کشور‌های همسایه شود.

رییس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: ما در مجموعه پاک چوب به دنبال کمیت و کیفیت هستیم و هر دو مسئله باید ارتقا یابد تا شاهد افزایش اشتغال و تولید باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی