تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فلاحی، نماینده همدان از انتخابات ۱۱ اسفند می‌گوید

نماینده مجلس: پروژه دشمن شکست خورد

باوجود بحث‌های فراوان درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، احمد حسین فلاحی، نماینده همدان در مجلس گفته پروژه دشمن در خصوص تحریم انتخابات شکست خورده و مردم باوجود تمام مشکلات اقتصادی از نظام‌شان کوتاه نمی‌آیند.

کد خبر: ۱۶۲۱۹۷
۱۳:۳۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

نماینده مجلس: پروژه دشمن شکست خورد

دیدارنیوز: نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با وجود تمام فشار‌ها و مشکلات اقتصادی از نظام‌شان کوتاه نمی‌آیند.

احمد حسین فلاحی، با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات و قبل از آن ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت کرد که مردم پای کار نظام‌شان هستند و با وجود تمام فشار‌ها و مشکلات اقتصادی از نظام‌شان کوتاه نمی‌آیند.

وی با تاکید بر شکست پروژه دشمن در خصوص تحریم انتخابات از سوی مردم، گفت: با وجود همه اقدامات دشمن و تلاش آن‌ها برای تشویق مردم به تحریم انتخابات، مردم باز پای صندوق‌های رای آمدند و آرای خود را به صندوق‌ها ریختند و یک بار دیگر با مشارکت‌شان پایبندی خود را به نظام ثابت کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «همیشه مشارکت در کشور ما بالا بوده است، اما دشمن انتظار داشت که در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکت پائین‌تر باشد»، عنوان کرد: در کشور‌های مدعی لیبرال نظیر فرانسه، آلمان و آمریکا مشارکت بسیار پائین، اما همیشه مشارکت در انتخابات‌های جمهوری اسلامی ایران بالا بوده و این اتفاق نیز با وجود تاکید دشمنان رخ داده است. امیدواریم که همچنان این روند ادامه پیدا کند و نظام سربلندتر از همیشه به مسیر خود ادامه دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی