تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس بود.

«نجوای عشق» روی صحنه رفت

گروه موسیقی «نجوای عشق» به سرپرستی حریر شریعت زاده و خوانندگی وحید تاج قطعاتی از آثار خاطره ساز و ماندگار موسیقی ایران را در تالار وحدت اجرا کرد.

کد خبر: ۱۶۲۰۹۸
۱۷:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

«نجوای عشق» روی صحنه رفت

دیدارنیوز: کنسرت گروه «نجوای عشق» به سرپرستی حریر شریعت‌زاده و خوانندگی وحید تاج تعدادی از آثار منتخب و ماندگار موسیقی ایران را به میزبانی تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار داد.

«پیش درآمد اصفهان» به آهنگسازی اسدالله ملک، «رویای هستی» با شعری از اسماعیل نواب صفا و آهنگسازی غلامسیح ملاح، «وداع یار» با شعری از حسن صدرسالک و آهنگسازی حسین برازنده، «شب‌های تهران» با شعری از نظام فاطمی و آهنگسازی مجید وفادار، «عاشثم من» با شعری از کریم فکور و آهنگسازی مجید وفادار، «رقص ژاله» با آهنگسازی حسینعلی ملاح، «آوای تنهایی» با شعری از تورج نگهبان و آهنگسازی فریدون شهبازیان، «خوشه چین» با شعری از کریم فکور و آهنگسازی روح الله خالقی، «دختر کولی» با شعری از معینی کرمانشاهی و آهنگسازی عباس شاپوری، «فخر ایران» با شعر و آهنگ از محمد مهدی باطنی از دیگر قطعات این کنسرت بود.

بخشی از این اجرا به ساز و آواز و تکنوازی تنبک اختصاص داشت. این در حالی است که قطعات «شب‌های تهران» و «دختر کولی» به عنوان قطعات پرطرفدار در این کنسرت به اجرا درآمد.

از نکات قابل توجه این برنامه اجرای ۲ قطعه از زنده‌یاد مجید وفادار بود که در سال‌روز درگذشت مجید و حمید وفادار به پوران وفادار از مهمانان برنامه تقدیم شد.

وحید تاج خواننده گروه، حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و سرپرست گروه، بهزاد رواقی نوازنده تار، احسان کلهر نوازنده ویولن، سعید چاوشی، نوازنده آیروفن و امیر خیری نوازنده تمبک و ساز‌های کوبه‌ای اعضای این گروه را تشکیل می‌دادند. مظفر شفیعی، حسام الدین سراج، ایرج حسابی، رفیعی، الهه بدیع زاده (فرزند استاد جواد بدیع زاده) از مهمان این کنسرت بودند.

گروه موسیقی نجوای عشق به سرپرستی حریر شریعت‌زاده و خوانندگی وحید تاج به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی