تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نظر کارشناس داوری درباره ۲ صحنه جنجالی استقلال - سپاهان

محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و سپاهان و دو صحنه مشکوک به پنالتی نظر خودش را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۶۱۹۶۶
۲۰:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

نظر کارشناس داوری درباره ۲ صحنه جنجالی استقلال - سپاهان

دیدارنیوز: کارشناس داوری معتقد است پیام حیدری قضاوت خوبی را در دیدار استقلال و سپاهان داشت.

به نقل از ایسنا، محمدرضا ابوالفضلی درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهران همراه شد، اظهار کرد: حیدری قضاوت بسیار خوبی در این دیدار داشت و در صحنه‌های مهم و حساس تصمیم درستی گرفت. او بازی را خیلی خوب مدیریت کرد و قضاوت خوبی داشت.

ابوالفضلی درباره صحنه‌های حساس این دیدار توضیح داد: در دقیقه ۴، سهرابیان با قصد بازی با پا به توپ ضربه می‌زند و توپ به صورت اتفاقی به دستش برخورد می‌کند. طبق قانون این برخورد با دست، چه در حالت طبیعی و چه در حالت غیرطبیعی، هند نیست و ادامه بازی بهترین تصمیم است. دقایقی بعد سیاوش یزدانی و بلانکو در محوطه جریمه سپاهان برخوردی دارند که طبیعی و جزو اتفاقات فوتبال است و خطایی از سوی مدافع سپاهان صورت نگرفته بود. حیدری در این صحنه هم بهترین تصمیم را گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی