تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بارش برف و باران و کولاک در مناطق کوهستانی تهران

یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و وقوع مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی گفت: شهروندان ضمن احتیاط در تردد از مسیر‌های کوهستانی استان حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

کد خبر: ۱۶۱۷۰۴
۱۷:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

بارش برف و باران و کولاک در مناطق کوهستانی تهران

دیدارنیوز: حامد یزدی‌مهر از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت پراکنده سامانه بارشی طی امروز چهارشنبه دوم و فردا پنج‌شنبه سوم اسفندماه خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان شاهد بارش برف و باران، وقوع مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی خواهیم بود، گفت: در ارتفاعات توچال ایستگاه ۷، میگون، آبعلی، دماوند، پردیس، لواسان، شمیرانات و شرق تهران اثر این مخاطرات قابل مشاهده خواهد بود، لذا به همه عزیزان توصیه می‌شود به طور جدی از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

یزدی‌مهر با اشاره به اینکه در مناطق مذکور احتمال لغزندگی معابر و جاده‌ها و اختلال موقت در تردد پیش‌بینی شده است، افزود: به همه رانندگانی که قصد تردد از این مناطق را دارند توصیه می‌شود نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه در مسیر‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر توجه ویژه داشته باشند.

وی در خصوص عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها نیز هشدار داد و بیان کرد: بررسی دهانه پل‌ها و بستر آب رو‌ها به جهت اطمینان از پاک‌سازی و لایروبی از اهمیت ویژه برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره استحکام سازه‌های موقت و سست مانند داربست‌ها و پوشش‌های گلخانه نیز هشدار داد و عنوان کرد: در مدت مذکور احتیاط در فعالیت‌های عمرانی و عدم توقف کنار سازه‌های نیمه کاره مورد تاکید است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی