تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسین میرزایی، نماینده اصفهان در مجلس مطرح کرد

گرانی گوشت، مرغ و تخم مرغ؛ «دولت به فکر چاره باشد»

حسین میرزایی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام مصرفی خانوار‌ها مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و ... از دولت ابراهیم رئیسی خواست که به فکر چاره باشد.

کد خبر: ۱۶۱۱۰۶
۱۰:۰۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

میرزایی

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس گفت: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام مصرفی خانوار‌ها که با سفره مردم مرتبط است مواجه هستیم مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و موارد دیگر که نیاز است دولت نسبت به آن‌ها فکر چاره باشد.

حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درخصوص نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و عید نوروز و لزوم چاره‌اندیشی دولت درخصوص تنظیم بازار، گفت: خب در طول سال بعضی مناسبت‌ها منجر به این می‌شوند که مصرف برخی کالا‌های اساسی و اقلام مصرفی خانوار‌ها افزایش پیدا کند که اگر برای این افزایش مصرف چاره‌اندیشی لازم صورت نگیرد، منجر به کاهش عرضه یا گرانی خواهد شد و کار برای مردم سخت می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام مصرفی خانوار‌ها که با سفره مردم مرتبط است هستیم مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و ... که نیازمند آن است که دولت برای آن‌ها به فکر چاره باشد.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس عنوان کرد: ما در فاصله دو ماهه تا آغاز ماه مبارک رمضان قرار داریم، از سوی دیگر امسال ماه مبارک با ایام نوروز مصادف شده که همزمانی این دو مناسبت عامل برگزاری میهمانی و صله رحم در خانواده‌ها می‌شود که اتفاق بسیار خوبی است، به همین خاطر انتظار داریم که دولت برای بازار ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان در بحث ارزاق چاره اندیشی و اقدامات اجرایی لازم را از هم‌اکنون آغاز کند تا سفره مردم با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: اینکه کالا‌های اساسی و ارزاق مرتبط با سفره مردم به میزان کافی در بازار تامین شود و نظارت لازم صورت گیرد تا اینگونه نباشد که هرکسی به هر قیمت که دلش خواست محصولی را به فروش برساند یا حتی در نظر گرفتن سازوکاری برای توزیع به نرخ مدنظر دولت هرکدام از این‌ها و یا همه باهم می‌تواند راهکار‌هایی باشد تا از گرانی جلوگیری کند و شرایط به مردم آسان بگذرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی