تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
در بازار سهام چه خبر؟

بورس در خواب زمستانی!

ماراتن کم‌جان امروز (دوشنبه) بورس به پایان رسید و شاخص‌های بازار سهام حتی توان عبور از خط استارت را نیز نداشتند. به طوری که هر دو نماگر اصلی بورس در پایان معاملات امروز ارتفاع خود را کاهش دادند.

کد خبر: ۱۶۰۸۸۱
۱۳:۴۶ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

بورس در خواب زمستانی!

دیدارنیوز: معاملات امروز بورس به نحوی رقم خورد که شاخص کل در خلاف جهت کندل روز گذشته خود رفتار کرد. به طوری که در پایان بورس امروز، شاخص کل با ۸۰۰ واحدی که معادل ۰.۰۴ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۱۵۳ هزار واحدی ایستاد.

همچنین معاملات سهم‌های کوچک بازار سرمایه نیز با بزرگان همسو بوده است؛ به طوری که میانگین هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز، ۴۱۹ واحد که معادل ۰.۰۶ درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح ۷۵۹ هزار و ۶۰۳ واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را چهار هزار و ۷۱۶ میلیارد تومان نشان می‌دهد که ثبات نسبی در مقایسه با روز گذشته را نشان می‌دهد.

بورس در خواب زمستانی!

ورود و خروج پول حقیقی

شاخص ورود و خروج پول حقیقی در روز جاری منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، خروج ۱۷۲ میلیارد تومانی پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت است.

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز، سه سهم کرومیت، ثنوسا و دی بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، شگستر و شستا به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

غپآذر با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، نطرین نیز با افت ۶.۹۸ درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های نخریس، دی و کرومیت تعلق گرفت. همچنین سهم‌های کرومیت، ثغرب و تکمبا نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلتر‌های بورسی نشان می‌دهند که نماد‌های ثپردیس، نطرین و کماسه خروج پول هوشمند داشتند

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های شصفها، وحافظ و ثزاگرس رقم خورد. همچنین سآبیک در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد لکما بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی