تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بیش از ۲۰ دانش‌آموز بستری هستند

حادثه تروریستی کرمان؛ تعداد شهدای دانش‌آموز افزایش یافت

زهرا مظفر، مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که تعداد شهدای دانش آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۳ تن افزایش یافته و بیش از ۲۰ دانش آموز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

کد خبر: ۱۶۰۷۴۳
۰۹:۲۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

حادثه تروریستی کرمان؛ تعداد شهدای دانش‌آموز افزایش یافت

دیدارنیوز: بنا بر اعلام مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش تعداد شهدای دانش آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۳ تن افزایش یافته است و بیش از ۲۰ دانش آموز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

زهرا مظفر، درباره آخرین آمار شهدای دانش آموز انفجار تروریستی گلزار شهدا کرمان اظهار کرد: یکی از دانش آموزان بدحال بستری در بیمارستان به شهادت رسید و تعداد شهدای دانش آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۳ تن افزایش یافت.

به گفته مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش، تا کنون ۹ تن از خانواده «سلطان آبادی» بر اثر انفجار تروریستی کرمان به شهادت رسیدند که از این میان ۴ شهید، دانش آموزند.

وی در پاسخ به اینکه چند تن از دانش آموزان در بیمارستان بستری هستند؟ اعلام کرد: طبق آنچه به ما اعلام کردند بیش از ۲۰ دانش آموز در بیمارستان بستری هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی