تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی دولت روحانی خطاب به رئیسی؛ مدام اساتید را اخراج می‌کنید

«علی ربیعی» سخنگوی دولت حسن روحانی در دیدار دبیران کل احزاب سیاسی با ابراهیم رئیسی گفت: «مدام اساتید دانشگاه‌ها را اخراج می‌کنید، اما وزیر علوم شما تکذیب می‌کند».

کد خبر: ۱۶۰۶۴۳
۱۸:۳۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

سخنگوی دولت روحانی خطاب به رئیسی؛ مدام اساتید را اخراج می‌کنید

دیدارنیوز: علی ربیعی گفت: ما می‌دانیم تحریم‌ها و FATF به شما فشار می‌آورد، اما دوستان شما حاضر نیستند به آمریکا فحش بدهند و علت را در جا‌های دیگر جستجو می‌کنند».

به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» سخنگوی دولت حسن روحانی، در دیدار دبیران کل احزاب، روسای ائتلاف‌های سیاسی و فعالان سیاسی مستقل، اصولگرا، اصلاح‌طلب، اعتدال و... با ابراهیم رئیسی حضور داشت که سخنان و واکنش‌های خاصی مطرح کرد تا جایی که «محمد قوچانی» پس از پایان نشست ربیعی را در آغوش کشید و گفت: «آقای دکتر! خیلی عالی بود». او ابتدا خطاب به رئیس‌جمهور گفت: «تلخ‌زبانان را بیشتر دور خود جمع کنید، زیرا شکرافشانان در همه دولت‌ها هستند».

ربیعی سپس از اخراج اساتید در دانشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: «مدام اساتید دانشگاه‌ها را اخراج می‌کنید، اما وزیر علوم شما تکذیب می‌کند».

ربیعی در ادامه خطاب به رئیسی گفت: «شما در بدترین شرایط کشور رئیس‌جمهور هستید. ما می‌دانیم تحریم‌ها و FATF به شما فشار می‌آورد، اما دوستان شما حاضر نیستند به آمریکا فحش بدهند و علت را در جا‌های دیگر جستجو می‌کنند». او تاکید کرد: «ما می‌خواهیم دولت شما موفق شود؛ حتی اصلاح‌طلبان هم همین را می‌خواهند».

«محمدباقر نوبخت» هم به عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه یکی از میهمانان خاص این نشست بود. رنگ سخنان او درخصوص انتخابات مجلس دوازدهم متناسب با مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته، بیشتر حول مباحث اقتصادی بود. او از آخرین آمار مرکز آمار ایران از تورم آذرماه سخن گفت و با بیان اینکه «مردم در فشار اقتصادی شدیدی قرار دارند»، گفت: «رشد حقوق بازنشستگان به میزان ۱۸ درصد نسبت به تورم بالای ۴۰ درصد متوازن نیست و این مساله ایجاد نارضایتی و کاهش مشارکت در انتخابات می‌کند».

راهکار نوبخت برای اثرگذاری مثبت بر میزان مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم این بود که «جبران کاهش قدرت خرید می‌تواند نارضایتی در سطح جامعه را کاهش دهد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی