تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار لرستان

دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد و درخواست نماینده مردم سلسله و دلفان در این باره

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد

کد خبر: ۱۵۹۹۷۶
۱۲:۱۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد و درخواست نماینده مردم سلسله و دلفان در این باره

 

دیدارنیوز ـ استان لرستان: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد و گفت: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم خواستار راه‌اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد شدم.

یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا در خصوص پروژه‌های مربوط به سفر هیات دولت به لرستان، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها در حوزه راه و مربوط به کریدور شمال‌غرب به جنوب و قطعه (نورآباد-خرم‌آباد) بوده است.

وی اضافه کرد: با ورود پیمانکار جدید پروژه خوب پیش رفته و این درحالیست که در شش ماهه اخیر هیچ‌گونه اعتباری به این پروژه تزریق نشده و این موضوع سبب دلسردی کادر پیمانکار شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ میلیارد تومان تخصیص گرفتیم و با تزریق این رقم پیمانکار کار خود را شروع خواهد کرد.

ابراهیمی بیان کرد: البته از قطعه فیروزآباد به نورآباد تنها بین پنج تا شش کیلومتر باقی مانده است.

وی اظهار کرد: در مسیر فیروز آباد-نورآباد؛ پیچ گاوکش که به پیچ مرگ معروف بود با پیگیری‌های انجام شده برای همیشه جمع شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نشست خبری با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف آموزشی حوزه انتخابیه اعم از کمبود فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و ... مطرح و بر برچیده شدن مدارس کانکسی و ساخت مدارس استاندارد در شهرستان دلفان تاکید شد.

ابراهیمی گفت: در این نشست مواردی همچون راه‌اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد نیز مطرح شد.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی