تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: 

حمله تروریستی انتحاری در چابهار ۴ تن شهید شدند

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و چند نفر مجروح شدند.

کد خبر: ۱۵۹۸۷
۱۱:۰۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

انفجار بمب در داخل خودرو‌یی در چابهار

دیدارنیوز - محمد هادی مرعشی از زاهدان اظهار داشت: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

 
شهادت فرمانده انتظامی چابهار
 
انفجاری که ساعتی پیش در چابهار رخ داد اقدامی تروریستی انتحاری بود.
 
گفته می‌شود بر اثر این عملیات تروریستی، فرمانده انتظامی چابهار و 2 نفر شهید شده‌اند.
 
هم‌اکنون ماموران انتظامی امنیتی از نردیک شدن خبرنگاران و شهروندان به محل حادثه به شدت جلوگیری می‌کنند.
 
 
سرپرست فرمانداری چابهار: شهادت 4 نفر تایید شد
 
رحمدل بامری سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار گفت: تروریست×‌ها یک خودرو حامل مواد منفجره را در ورودی ستاد انتظامی این شهرستان امروز پنج‌شنبه منفجر کردند.
 
بامری افزود: تلفات احتمالی این حمله تروریستی در دست بررسی است. وی ادامه داد: انفجار حاصل از این حمله تروریستی مهیب گزارش شده است.
 
بامری: 4 نفر تاکنون در عملیات ترویستی چابهار به شهادت رسیدند و تعدادی زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند.
 
همجنین سرپرست فرمانداری چابهار افزود: عامل انتحاری با یک خودرو نیسان قصد حمله به مقر نیرو انتظامی را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی، فرد انتحاری درب مقر نیروهای انتظامی را منفجر می‌کند.
 
انفجار بمب در داخل خودرو‌یی در چابهار
 
آمار جدید از شهدا و مجروحان حادثه چابهار

معاون سیاسی امنیتی استان چابهار آمار جدیدی از شهدا و مجروحان حادثه چابهار را اعلام کرد.

محمد هادی مرعشی در تازه‌ترین خبر از حادثه تروریستی صبح روز پنجشنبه در چابهار گفت: عامل انتحاری در یک خودرو بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این اقدام در نهایت منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی شد. در این حادثه سه نفر نیز زخمی  شدند؛ دو نفر به طور سرپایی مداوا شدند و یک نفر در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل این حادثه تروریستی مشخص شده است؟ گفت: تا این لحظه هیچ گروهی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما مشخص است ؛ آن‌هایی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند پشت این قضیه هستند که به زودی روشن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرورها کنترل می شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی