تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دو مجری خبرساز شدند

در آستانه دربی؛ استقلال «صداوسیما» را تهدید کرد

باشگاه استقلال در شب دربی پایتخت به اظهارات دو مجری صداوسیما واکنش نشان داد و اعلام کرد: «در صورتی که مسئولان صدا و سیما با این افراد برخورد نکنند، باشگاه استقلال ناچار است به همکاری و تعامل خود با شبکه‌های تلویزیونی پایان بدهد.»

کد خبر: ۱۵۹۷۹۶
۱۹:۳۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

استقلال

دیدارنیوز: باشگاه استقلال به اظهارات دو مجری صداوسیما واکنش نشان داد و آن را «شوخی زننده دو مجری نمای تلویزیونی» خواند.

رسانه باشگاه استقلال نوشت: «دو مجری نما که تلویزیون را با سیرک اشتباه گرفته اند، پس از آن که همین چند روز پیش بابت اهانت به بازیکنان استقلال به التماس و عذرخواهی افتادند تا باشگاه استقلال از پیگیری شکایتش در محاکم قضایی منصرف شود، این بار در آستانه دربی سرخابی به بهانه سوژه وی‌ای آر، به هواداران استقلال نیش و کنایه زدند تا ثابت کنند برای سرپوش گذاشتن روی عقده‌های رنگی خود، کاری جز اهانت به استقلال ندارند.

مشخص نیست صدا و سیما چه اصراری به استفاده از چنین افرادی دارد و چرا اجازه می‌دهد درست در روز‌هایی که فوتبال ما نیازمند آرامش است، این مجری نما‌ها فضای فوتبال ایران را به سمت تنش و جنجال ببرند؟

باشگاه استقلال از این دو مجری نما توقع برخورد محترمانه ندارد، اما در صورتی که مسئولان محترم صدا و سیما با این افراد برخورد نکنند، باشگاه استقلال ناچار است به همکاری و تعامل خود با شبکه‌های تلویزیونی پایان بدهد.

طبیعی است باشگاه استقلال این بار شکایت از این دو مجری نما را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی