تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در جاده رشت - خمام رخ داد

حمله به آمبولانس و تکنسین اورژانس! +ویدیو

بابک یکتاپرست، مدیرکل روابط عمومی سازمان اورژانس کشور درباره حمله عجیب به آمبولانس و تکنسین اورژانس گفت: این ویدیو مربوط به شب گذشته است و در جاده رشت - خمام رخ داده است. متاسفانه به دلیل مشکل کمبود آمبولانس و اینکه آمبولانس نزدیک‌ترین پایگاه در ماموریت بود، ستاد فرماندهی از پایگاه دیگری آمبولانس را به محل اعزام کرده و به همین دلیل نیز عوامل اورژانس با کمی تاخیر در محل حاضر شدند. زمانی که تکنسین‌های اورژانس در محل حاضر شدند، یکی از افراد که خود را از نزدیکان فرد بیمار معرفی کرده بود، ناگهان به سمت آنان حمله‌ور شد.

کد خبر: ۱۵۹۳۱۸
۱۷:۳۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

حمله به آمبولانس و تکنسین اورژانس! +ویدیو

دیدارنیوز: به دنبال انتشار ویدیویی از حمله به یک آمبولانس در فضای مجازی، مدیرکل روابط عمومی سازمان اورژانس کشور توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد و از طرح شکایت علیه عامل حمله به آمبولانس و تکنسین اورژانس خبر داد.

بابک یکتاپرست، درباره ویدیوی منتشرشده در فضای مجازی پیرامون حمله به یک آمبولانس گفت: این ویدیو مربوط به شب گذشته است و در جاده رشت - خمام رخ داده است. شب گذشته در تماس با مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ یک مورد درخواست برای اعزام آمبولانس ثبت شد. متاسفانه به دلیل مشکل کمبود آمبولانس و اینکه آمبولانس نزدیک‌ترین پایگاه در ماموریت بود، ستاد فرماندهی از پایگاه دیگری آمبولانس را به محل اعزام کرده و به همین دلیل نیز عوامل اورژانس با کمی تاخیر در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این ماموریت در مجاورت یک تالار پذیرایی در جاده رشت - خمام به ثبت رسیده بود، گفت: زمانی که تکنسین‌های اورژانس در محل حاضر شدند، یکی از افراد که خود را از نزدیکان فرد بیمار معرفی کرده بود، ناگهان به سمت آنان حمله‌ور شد. این فرد از تاخیر پیش آمده در رسیدن آمبولانس گلایه داشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: پس از این حادثه کارشناسان حقوقی سازمان اورژانس کشور رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و از فرد حمله‌کننده به آمبولانس و مامور اورژانس شکایت کردند.

یکتاپرست با تاکید بر ضرورت تامین آمبولانس برای اورژانس کشور، اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه، کمبود آمبولانس سبب تاخیر در رسیدن به محل شده بود. به‌طور استاندارد هر پایگاه اورژانس باید دستکم دو آمبولانس داشته باشد، اما کمبود آمبولانس سبب شده تا برخی از پایگاه‌ها با یک دستگاه آمبولانس فعالیت کنند. در این شرایط اگر آمبولانسی در ماموریت باشد و نیاز به اعزام آمبولانس در همان پایگاه وجود داشته باشد، ناگزیر باید از پایگاهی دیگر این آمبولانس تامین شود که همین موضوع موجب تاخیر می‌شود. البته این موضوع دلیلی بر تعدی و حمله به آمبولانس و تکنسین اورژانس نیست و حتما این موضوع به طور جد از سوی مقام قضایی پیگیری می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی