تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در آستانه بازی حساس با الدحیل مطرح شد

باشگاه پرسپولیس: مسوول بلیت‌های جعلی نیستیم!

در آستانه بازی حساس پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، بازار سیاه بلیت‌فروشی و بلیت‌های جعلی به راه افتاده و در این رابطه باشگاه پرسپولیس گفته مسوولیتی درباره این بلیت‌ها نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۹۲۵۸
۱۷:۱۱ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲

باشگاه پرسپولیس: مسوول بلیت‌های جعلی نیستیم!

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در قبال بروز مشکل برای تماشاگرانی که از بلیت‌های جعلی یا غیررسمی استفاده می‌کنند، مسئولیتی نخواهد داشت.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «با توجه به ادامه روند فروش بلیت جعلی و عرضه غیررسمی و غیرقانونی بلیت مسابقه پرسپولیس و الدحیل که سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تأکید می‌گردد با توجه به هشدار‌های صادره و اطلاع‌رسانی صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس و دست‌اندرکاران امر، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال افرادی ندارند که نسبت به خرید بلیت جعلی و بلیت‌های غیررسمی از بازار سیاه اقدام می‌کنند.

فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس به هیچ‌وجه به صورت حضوری یا در غالب بلیت‌های فیزیکی صورت نمی‌گیرد. تنها مرجع فروش بلیت برای این مسابقه و در کل بلیت بازی‌های خانگی، سامانه رسمی فروش به نشانی https://footballeticket.ir است. همچنین خرید بلیت عرضه شده از سوی این سامانه از دیگران به منزله از درجه اعتبار ساقط شدن بلیت خواهد بود، چون هر فرد باید با کد ملی مربوط به خود برای خرید بلیت اقدام کرده و صاحب کد ملی اجازه استفاده از بلیت و ورود به ورزشگاه را دارد.

همچنین باشگاه پرسپولیس برای رفاه حال هواداران و در اجابت خواسته ایشان، با تحمل ضرر و زیان نسبت به کاهش نرخ بلیت این مسابقه اقدام کرد، ولی متأسفانه بعضی افراد فرصت‌طلب در حال عرضه غیرقانونی یا جعلی بلیت این مسابقه هستند که قبل از این نیز نسبت به آن هشدار‌های لازم صادر شد.

لازم به ذکر است؛ مراجع ذیربط ضمن جلوگیری از ورود افرادی که با این قبیل بلیت‌ها سعی در حضور غیرقانونی در ورزشگاه را دارند برخورد قانونی خواهد کرد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی