تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

«صادق محصولی» خودش بگوید ثروتمند است!

بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه ثروتمند بودن صادق محصولی قابل انکار نیست، گفت: در مجموع خود محصولی می‌تواند در مورد بحث ثروت خود ورود پیدا کرده و تکذیب کند و بگوید آدم ثروتمندی است.

کد خبر: ۱۵۹۲۰۲
۰۹:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲

«صادق محصولی» خودش بگوید ثروتمند است!

دیدارنیوز: نماینده پیشین مجلس با تاکید براینکه ثروتمند بودن صادق محصولی قابل انکار نیست، می‌گوید: خود محصولی می‌تواند در مورد بحث ثروت خود ورود پیدا کرده و تائید کند که آدم ثروتمندی است.

بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، درباره تلاش پایداری‌ها برای تطهیر صادق محصولی برسر ثروتش، گفت: در هر صورت محصولی فرد ثروتمندی است که همگان مطلع هستند. محصولی قبل از احمدی‌نژاد کار بیزینس انجام می‌داد، به این ترتیب که بنده به خاطر دارم مقطعی در دهه ۷۰ محصولی کار سوآپ نفت برای آذربایجان انجام می‌داد.

نعمتی افزود: البته بنده نمی‌دانم او در بحث ساختمان‌سازی هم ورود پیدا کرده یا خیر، اما چنین موضوعاتی پیرامون محصولی مطرح است، اما در مجموع خود محصولی می‌تواند در مورد بحث ثروت خود ورود پیدا کرده و تکذیب کند و بگوید آدم ثروتمندی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی