تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

باید فضای مجازی را عرصه تاخت و تاز علیه دشمن قرار دهیم

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین امروز با کمک همه نوجوانان و جوانان ممکن است، گفت: رهبر انقلاب بر روی نوجوانان حساب باز کرده است.

کد خبر: ۱۵۹۱۹۴
۱۰:۵۷ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲

باید فضای مجازی را عرصه تاخت و تاز علیه دشمن قرار دهیم

 

دیدارنیوز ـ سرویس اجتماعی: محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین امروز با کمک همه نوجوانان و جوانان ممکن است، گفت: رهبر انقلاب بر روی نوجوانان حساب باز کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش آموزی با بیان اینکه بیست و چند سال پیش خودم مسئول بسیج دانش آموزی بودم؛ گفت: نکته اول این است که شما در حین دانش آموز بودن وارد مرحله جوانی زندگی خود شده‌اید. اگر نوجوانی را مرحله اول جوانی بدانیم؛ در بسیاری از منابع دینی توصیف‌هایی از نوجوانی و جوانی آمده است و این سن ویژگی‌هایی دارد و جوان و نوجوان مسلمان وظایفی دارد.

حجت‌الاسلام قمی تاکید کرد: هنوز معلوم نیست آنقدر که رهبری شما نوجوانان و جوانان را جدی گرفته‌اند؛ شما خودتان را جدی گرفته باشید. اگر نگاه کنیم می‌بینیم که چه جوان‌ها و نوجوان‌هایی چه گره‌هایی را باز کردند. حقیقتاً توقع کار‌های بزرگ از نوجوان و جوان می‌رود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از علما در نوجوانی و ابتدای جوانی به اجتهاد رسیدند. به جوانی، سن صدارت هم می‌گویند. نوجوان؛ وزیر است که باید مشورت‌های او را شنید. سرعت نوجوانان برای رسیدن به خیر هم بیشتر است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی توجه زیادی به نوجوانان داشتند گفت: حضرت امام به نوجوانان توجه زیادی داشتند و مایل بودند آنان هم در رأی گیری‌ها شرکت کنند. حال هم این نهضت امام در دستان شما نوجوانان است. یکی از وظایف شما نوجوانان ارائه راهکار به ما مسئولین است.

قمی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: در این جنگ ترکیبی پیچیده با دشمن، جهاد عظیمی که باید در آن داشته باشیم؛ جهاد تبیین است. این تبیین هم به کمک همه مردم است. بر اساس نظر امام خمینی همه مردم باید تبلیغ اسلامی را پیگیری کنند. تبلیغ اسلام و انتشار مفاهیم شیعه تنها با سازمان تبلیغات اسلامی نیست. حضرت امام خمینی هر مشکلی که وجود داشت؛ حضور همه مردم را برای حل آن مشکل مهم می‌دانستند. بسیج را ۲۰ میلیونی خواندند و برای رفع بی‌سوادی نهضت مردمی سوادآموزی را راه اندازی کردند. جهاد تبیین هم امروز با کمک همه شما نوجوانان و جوانان ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی را امروز باید میدان تاخت و تاز علیه دشمن قرار دهیم؛ گفت: رهبر معظم انقلاب بر روی همه شما نوجوانان حساب باز کرده است. البته که ما هم خادم شما هستیم و هر کمکی لازم باشد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی