تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جریمه سنگین سرخابی‌ها به دلیل نبود پزشک!/ بازیکن جنجالی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دلیل عدم حضور پزشک در بازی‌های پرسپولیس و استقلال این دو باشگاه پایتخت را با جریمه سنگین مواجه کرد و امید نورافکن، بازیکن جنجالی سپاهان هم به دلیل شکایت پرسپولیس از او، یک جلسه محروم و یک میلیارد ریال جریمه شد.

کد خبر: ۱۵۹۱۳۲
۱۷:۴۹ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

جریمه سنگین برای استقلال، پرسپولیس و نورافکن!

دیدارنیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش مقام رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر علیرضا حقیقیت و حضور علی اسدی، کارشناس تغذیه به جای ایشان و بدون مجوز و صدور کارت و استفاده از کارت پزشکی اصلی در بازی فوق، با توجه به نقض ماده ۳۶ آیین نامه برگزاری لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب ۹۸ و با در نظر گرفتن مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی، علی اسدی به محرومیت ۱۸ ماهه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و علیرضا حقیقت به دلیل قصور از حضور در بازی بدون اطلاع ایفمارک (کمیته پزشکی مسابقات لیگ) و در اختیار دادن کارت خود به دیگری، به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس نیز به علت مسئولیت تضامنی و قصور در جایگزین نمودن پزشک رسمی و عدم اطلاع غیبت پزشک خود وفق مواد ۵۰ و ۷۷ مقررات انضباطی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا و تماما ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

*در خصوص گزارش مقام رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه استقلال در بازی برابر تراکتور مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر محمد علی زارع و حضور سید محمد آقا محمدآبادی که دندانپزشک بوده به جای ایشان بدون مجوز و صدور کارت و استفاده کارت پزشک اصلی در بازی فوق، سیدمحمد آقامحمد آبادی به محرومیت ۱۸ ماهه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و دکتر محمد علی زارع به علت قصور از حضور در بازی بدون اطلاع ایفمارک (کمیته پزشکی مسابقات لیگ) و در اختیار دادن کارت خود به دیگری، به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به علت مسئولیت تضامنی و قصور در جایگزین نمودن پزشک رسمی و عدم اطلاع غیبت پزشک خود وفق مواد ۵۰ و ۷۷ مقررات انضباطی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا و تماما ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

*در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از امید نور افکن، بازیکن سپاهان اصفهان مبنی بر رفتار توهین آمیز شخص مذکور نسبت به تماشاگران منتسب به تیم قبل از مسابقه دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با توجه به محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی تصاویر و اظهارات و دفاعیات نامبرده، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و با در نظر گرفتن ندامت و عذرخواهی صورت گرفته از سوی نامبرده، وی به یک جلسه محرومیت و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا باتوجه به صدور حکم محکومیت تعلیقی برای ایشان، این کمیته وفق بند ۵ ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی مذکور قابل اجرا است.

این رای در محرومیت قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیر قابل اجرا و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی