تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لیگ برتر فوتبال ایران

ماجرای درگیری جنجالی نکونام در اصفهان +ویدیو

بعد از پایان دیدار شب گذشته (شنبه) ذوب‌آهن و استقلال در اصفهان، جواد نکونام با هل دادن فیلمبردار بازی با او درگیری لفظی پیدا کرد که حاشیه‌ساز شد. پس از این اتفاق نشست خبری سرمربی استقلال نیز برگزار نشد.

کد خبر: ۱۵۹۰۰۲
۰۸:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲

ماجرای درگیری جنجالی نکونام در اصفهان +ویدیو

دیدارنیوز: فیلمبردار صدا و سیما گفت: سرمربی استقلال در پایان مسابقه هدفونم را کشید و به من الفاظ زشت و ناموسی گفت.

فیلمبرداری که در پایان مسابقه با جواد نکونام درگیری پیدا کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من مشغول تصویر برداری پخش زنده بودم و کارگردان در هدفون به من می‌گفت چه تصویر‌هایی را بگیریم که نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را از گوش من برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من داد.

وی افزود: دیگر همکارانشان را که من نمی‌شناسم هم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زند و این مسئله برای نکونام که در کشور‌های دیگر هم فوتبال بازی کرده و با HB آشناست و با پروتکل‌های تلویزیونی آشناست خوب نیست. نمی‌دانم دلیل رفتارش چه بود، زیرا من پروتکل‌ها را رعایت کرده بودم.

وی در مورد درگیری با هاشمی‌نسب و سامره گفت: در ادامه همان بحث آمدند و حرف‌هایی زدند که نمی‌توانم آن را تکرار کنم. برای اسطوره‌های فوتبال ما مثل سامره و نکونام خوب نیست که چنین رفتار‌هایی داشته باشند.

این فیلمبردار درمورد اینکه به مربیان استقلال نزدیک شده است، گفت: تا جایی که قوانین به من اجازه می‌داد به نیمکت نزدیک شدم و بیش از حد قوانین کاری انجام ندادم.

تصویربردار بازی با اجازه چه کسی دنبال نکونام می‌دوید؟

به گزارش دیدارنیوز، علی سامره سرپرست استقلال درباره این درگیری گفت: شما ادعای‌تان می‌شود که چنین تصویربرداری در بازی سپاهان - پرسپولیس نیز انجام شده که کار اشتباهی بوده است. بازی را دوباره ببینید، این رسمش نیست. کاری به شخص ندارم، ولی شیطنت می‌کنید.

او افزود: تا نکونام یک قدم پایش را از خط بیرون می‌گذارد داور چهارم و ناظر سریع به سمت او می‌دوند. ایشان (تصویربردار) با اجازه چه کسی دنبال نکونام رفته است و با دوربین به حلق او می‌رود؟ اگر مرد بوده و از بالا فیلمبرداری کرده باشید همه چیز را می‌بینید. وقتی یک بار پشت نکونام آمد، او را برگرداندم. وقتی موضوع را به جلال مرادی، ناظر بازی گفتیم این آقا پیچاند و رفت. اگر پروتکل‌شان این است که در آنجا باشند، به چه علت فرار کرد؟ وقتی او برای هواداران و مربیان ما کُری می‌خواند چه توقعی دارید؟

مطلب مرتبط:

ذوب‌آهن ۱ - استقلال ۱؛ گل‌به‌خودی ترمز آبی‌ها را کشید!

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی