تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ضرغامی مطرح کرد

اصفهان؛ ‌عروس ‌گردشگری ایران

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، بنابراین انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

کد خبر: ۱۵۸۹۱۶
۲۱:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

اصفهان؛ ‌عروس ‌گردشگری ایران

دیدارنیوز: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استان اصفهان را قطب گردشگری ایران دانست و گفت: کارخانه ریسباف، اصفهان را عظیم‌تر از همیشه به جهان نشان می‌دهد.

عزت‌الله ضرغامی در آئین افتتاح هتل ۵ ستاره چهارباغ اصفهان اظهار داشت: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده‌رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌نواختند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آن‌ها باشیم و حتی نواختن موسیقی آن‌ها نیز ایرادی ندارد؛ پس نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

وزیر میراث‌فرهنگی گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما حمایت از واحد‌های اقامتی به‌ویژه هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های یک و دوستاره است که به‌زودی تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از کشور‌های پیرامون ایران، سرمایه‌های سنگینی را در حوزه هتل‌سازی و واحد‌های اقامتی هزینه کرده‌اند، لذا باید تلاش کنیم تا ایران نیز به این سمت حرکت کند.

ضرغامی افزود: استان اصفهان قطب گردشگری ایران است و امیدواریم در اصفهان بیش از گذشته شاهد رشد هتل‌سازی در این کشور باشیم.

وی تصریح کرد: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، بنابراین انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: به‌منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ویژه گاز تصویب شد و امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم، زیرا این نکته کمکی به فعالان گردشگری است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت کنند.

وی گفت: امروز پس از ورود به اصفهان از کارخانه ریسباف بازدید کردم، و عظمت این مجموعه را دیدم و معتقدیم این کارخانه می‌تواند اصفهان را پررنگ‌تر و عظیم‌تر از گذشته به جهان نشان دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی