تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ حضور علی‌اف در سفارت ایران/ تشییع رئیس‌جمهور در تبریز +ویدیو
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ حضور علی‌اف در سفارت ایران/ تشییع رئیس‌جمهور در تبریز +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
ضرغامی مطرح کرد

اصفهان؛ ‌عروس ‌گردشگری ایران

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، بنابراین انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

کد خبر: ۱۵۸۹۱۶
۲۱:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

اصفهان؛ ‌عروس ‌گردشگری ایران

دیدارنیوز: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استان اصفهان را قطب گردشگری ایران دانست و گفت: کارخانه ریسباف، اصفهان را عظیم‌تر از همیشه به جهان نشان می‌دهد.

عزت‌الله ضرغامی در آئین افتتاح هتل ۵ ستاره چهارباغ اصفهان اظهار داشت: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده‌رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌نواختند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آن‌ها باشیم و حتی نواختن موسیقی آن‌ها نیز ایرادی ندارد؛ پس نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

وزیر میراث‌فرهنگی گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما حمایت از واحد‌های اقامتی به‌ویژه هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های یک و دوستاره است که به‌زودی تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از کشور‌های پیرامون ایران، سرمایه‌های سنگینی را در حوزه هتل‌سازی و واحد‌های اقامتی هزینه کرده‌اند، لذا باید تلاش کنیم تا ایران نیز به این سمت حرکت کند.

ضرغامی افزود: استان اصفهان قطب گردشگری ایران است و امیدواریم در اصفهان بیش از گذشته شاهد رشد هتل‌سازی در این کشور باشیم.

وی تصریح کرد: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، بنابراین انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: به‌منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ویژه گاز تصویب شد و امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم، زیرا این نکته کمکی به فعالان گردشگری است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت کنند.

وی گفت: امروز پس از ورود به اصفهان از کارخانه ریسباف بازدید کردم، و عظمت این مجموعه را دیدم و معتقدیم این کارخانه می‌تواند اصفهان را پررنگ‌تر و عظیم‌تر از گذشته به جهان نشان دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی