تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

ادعای گروسی؛ برنامه هسته‌ای ایران موجب نگرانی است

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که برنامه هسته‌ای کشورمان کماکان موجب نگرانی است و از ایران می‌خواهد که به تعهداتش پایبند باشد.

کد خبر: ۱۵۸۹۰۸
۱۸:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

ادعای گروسی؛ برنامه هسته‌ای ایران موجب نگرانی است

دیدارنیوز: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه بار دیگر ادعا‌های پیشین علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

به نقل از تسنیم، رافائل گروسی، بار دیگر ادعا‌های پیشین علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

گروسی مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران کماکان موجب نگرانی است. او گفت: «ما از ایران می‌خواهیم به تعهداتش پایبند باشد و توضیحات لازم را برای اطمینان از ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود فراهم آورد.»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات هسته‌ای ایران دسترسی منظم دارد، اما بعد از خلف وعده آمریکا و کشور‌های غربی در عمل به تعهداتشان در توافق برجام، ایران بعضی از دسترسی‌های اعطاشده به آژانس ذیل این توافق هسته‌ای را قطع کرده است.

مدیر کل آژانس اتمی در ماه‌های گذشته بار‌ها ادعا‌های آمریکا و اسرائیل درباره ایران را تکرار کرده است. این در حالی است که ایران اعلام کرده که برنامه هسته‌ای این کشور هدف تسلیحاتی ندارد و تهران به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی