تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
اخبار استان ایلام

فرونشست یکی از سیل‌بند‌های شهر ایلام

تردد از بلوار صنایع شهر ایلام به دلیل فرونشست سیل‌بند در بخشی از این بلوار امکان‌پذیر نیست.

کد خبر: ۱۵۸۸۹۶
۱۴:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

فرونشست یکی از سیل‌بند‌های شهر ایلام

 

دیدارنیوز ـ استان ایلام: «محمد سلطانی»، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی و آسیب دیدگی در بافت سیل‌بند بلوار صنایع و بلوار شهدای نوریان و تقاطع بین آنان در حدفاصل اداره بهزیستی استان و اداره صنعت، معدن و تجارت و خطرات احتمالی، از شهروندان درخواست می‌شود از تردد در این چه بصورت عابر پیاده و چه به صورت خودرویی خوددداری کنند.

وی گفت: سیل‌بند‌های سطح شهر به دلیل قرار داشتن در موقعیت مسیل ممکن است در اثر بارش‌های فراتر از نُرم پیش بینی شده دچار فرونشست یا ریزش شوند که این خود ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام تصریح کرد: کروکی نقطه‌ای این مسیر از چهار راه معلم به سمت پایین ــ ابتدای بلوار صنایع ـــ تقاطع مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت استان ــ ابتدای بلوار شهدای نوریان به سمت اداره بهزیستی استان ــ انتهای بلوار شهدای نوریان وصل به بلوار شهید بهشتی است.

 

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی