تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار کهگیلویه و بویراحمد

فوت دختر ۱۷ ساله عشایری؛ واکنش فرماندار شهرستان بهمئی

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: با توجه به کوهستانی و صب العبور بودن منطقه «ماغر»، تنها بالگرد می‌توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند.

کد خبر: ۱۵۸۸۹۳
۱۴:۰۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

فوت دختر ۱۷ ساله عشایری؛ واکنش فرماندار شهرستان بهمئی

 

دیدارنیوز ـ کهگیلویه و بویراحمد: علی محمدی در واکنش به خبر فوت دختر ۱۷ ساله عشایری شهرستان بهمئی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله پس از دریافت این خبر به تمام نیروی‌های امدادی و کمکی دستورات لازم جهت نجات جان این خانم جوان صادر شد.

وی اظهارکرد: با توجه به کوهستانی و صب العبور بودن منطقه عشایری «ماغر»، تنها بالگرد می‌توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند، اما با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از استان فارس رایزنی‌های لازم جهت کمک‌های سریع خواسته شد، اما استان فارس هیچ گونه کمکی به شهرستان بهمئی نکرد.

فرماندار شهرستان بهمئی بیان کرد: مسیر پیاده روی از «گنبد بردی» تا محل سکونت این خانم حدود چهار پنج ساعت بود که با همه تلاش‌ها این خانم توسط نیروی‌های امدادی با پای پیاده به محل ماشین‌ها جهت اعزام به مراکز درمانی منتقل و به مرکز درمانی شهر لیکک منتقل شد، اما با توجه به نرسیدن به موقع و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی