تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان همدان

دختران ملایری ۱۶ مدال در مسابقات نجات غریق کسی کردند

رئیس اداره وزش و جوانان ملایر گفت: دختران ورزشکار ملایری با کسب ۱۶ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی نجات غریق استان همدان خوش درخشیدند.

کد خبر: ۱۵۸۸۸۸
۱۳:۳۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

دختران ملایری ۱۶ مدال در مسابقات نجات غریق کسی کردند

 

دیدارنیوز ـ استان همدان: حمید رضا سپهری‌نیا افزود: مسابقات نجات غریق بانوان استان همدان در قالب هفت تیم و دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال به میزبانی همدان برگزار شد و در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ نفر از ورزشکاران دختر ملایری در قالب سه تیم به مربیگری "سهیلا زندیه" در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با کسب ۱۶ مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز شگفتی‌ساز شدند.

وی ادامه داد: در ماده ۱۰۰ متر شنای با مانع (انفرادی) ۱۴_۱۳ سال، پانیسا سیفی از ملایر مقام اول، سها نصیری فر از ملایر مقام دوم و درسا بیات از ملایر مقام سوم را کسب کردند، همچنین در ۱۰۰ مترشنای با مانع (انفرادی) ۱۷_۱۵ سال، نادیا نقدعلی از ملایر مقام دوم، در ماده ۵۰ متر حمل آدمک رده سنی ۱۴_۱۳ سال، نیز درسا بیات از ملایر مقام اول و پانیسا سیفی از ملایر مقام دوم را بدست آوردند.

سپهری‌نیا با بیان اینکه در۵۰ متر حمل آدمک رده سنی ۱۷_۱۵ سال، نادیا نقدعلی از ملایر مقام سوم را احراز کرد، گفت: در ۵۰ متر حمل آدمک رده سنی ۲۵_۱۸ سال، نرگس روستایی از ملایر مقام دوم و در ماده ۵۰×۴ متر شنای با مانع (تیمی) زیر ۱۸ سال، پانیسا سیفی، درسا بیات، نادیا نقدعلی، سها نصیری‌فر از ملایر مقام اول را کسب کردند.

وی اظهارکرد: همچنین در ماده ۵۰×۴ متر با مانع (تیمی) رده سنی بالای ۱۸ سال، نرگس روستایی، سهیلا زندیه، زهرا مرادی نژاد و مریم شهبازی از ملایر مقام دوم را بدست آوردند و "سمیرا شعبانی" از داوران این رشته ورزشی طی حکمی عهده‌دار قضاوت و داوری این دوره از مسابقات بود.

به گزارش دیدار به نقل از روابط عمومی اداره وزش و جوانان ملایر، سپهری‌نیا به درخششی دیگر از شیر پسران ملایری در مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: شیر پسران ملایری با کسب ۳۱ مدال درخشان طلا و نقره مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد استان همدان، میزبان مسابقات قهرمانی کاراته پسران استان بود، گفت: پسران روستای ینگی کند در قالب تیم دلاوران با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات ۲۶ مدال طلا و پنج مدال نقره این مسابقات را از ان خود کردند و بار دیگر در میادین استانی افتخار آفریدند.

سپهری‌نیا با بیان اینکه تیم دلاوران ینگی کند زیر نظر مربی و قهرمان این رشته ورزشی شعبانلو در باشگاه رزمی روستای مذکور تمرین و فعالیت می‌کنند، گفت: روستای ینگی کند از توابع بخش جوکار ملایر بوده و جزء روستا‌های قهرمان پرور است.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی